ज़रदारी सिर्फ़ ईलाज केलिए दुबई रवाना: अमरीका

ईस्लामाबाद 9 दिसमबर (ए पी) अमरीकी महिकमा-ए-ख़ारजा ने कहा है कि पाकिस्तान में बग़ावत की ख़बरों पर यक़ीन की कोई वजह नहीं, यक़ीन है कि सदर ज़रदारी का दौरा दुबई सिर्फ़ ईलाज के लिए है। अमरीकी महिकमा-ए-ख़ारजा के तर्जुमान मार्क टोनर ने कहा है कि अमरीका को पाकिस्तान की सयासी सूरत-ए-हाल पर तशवीस नहीं है, औरवह सदरज़रदारी की सेहतयाबी केलिए दुआगो हैं।

वाईट हाऊस के तर्जुमान जय कारिणी ने सदरज़रदारी को इक़तिदार से बेदख़ल किए जाने की अफ़्वाहों को मुस्तर्द करदिया, उन्हों ने कहाकि सदर ज़रदारी के बारे में ख़बरें देखी हैं और हम उनकी जल्द सेहतयाबी के ख़ाहिशमंद हैं।पाकिस्तान के मुमताज़ तजज़िया निगार और अमरीकी फ़ौजी हलक़ों में असर-ओ-रसूख़ रखने वाले नजम सेठी ने कहा है कि सदर-ए-ममलकत आसिफ़ अली ज़रदारीवतन वापिस नहीं आयेंगे । वाशिंगटन से गुफ़्तगु करते हुए उन्हों ने कहा कि सदर ज़रदारीकी तबीयत ठीक नहीं होगी, वो दुबई बिलावजह नहीं गए और ऐसे ही वापिस नहीं आयेंगे ।

उन्हों ने कहा कि मुरासला असीकनडल पर 15 और 16 तारीख़ को फ़ैसला मुतवक़्क़े है,आसिफ़ अली ज़रदारी मुल्क से बाहर रह कर फ़ैसले का इंतिज़ार करेंगे और अगर उन के ख़िलाफ़ नतीजा बरामद हुआ तो वो मुस्तक़िल ख़ुद साख़ता जिलावतनी इख़तियार करलींगे। उन्हों ने मज़ीद कहा कि सदर-ए-ममलकत के मुस्ताफ़ी होने का कोई इरादा नहीं, वो हालात के उतार चढ़ाओ पर बैरून-ए-मुल्क रह कर ही पार्टी के मुआमलात चलाईंगे।