ज़िन्जियांग में हमला, 37 शहरी और 59 दहश्तगर्द हलाक

चीन ने कहा कि गैर मुल्की अस्करीयत पसंदों ने गुज़िश्ता हफ़्ता के बड़े पैमाने पर हमला में हिस्सा लिया था जो शोर्श ज़दा मुस्लिम अक्सरीयती सूबा ज़िन्जियांग में किया गया था जिस में 37 शहरी और 59 दहश्तगर्द हलाक हो गए थे।

सरकारी ख़बररसां इदारा ज़िन्नावा के बामूजिब 37 शहरी हलाक हो गए और 27 जुलाई को किए हुए दहश्तगर्दों के हमला में जो शाचे काउन्टी में किया गया था, 13 अफ़राद ज़ख़्मी हुए।

काशग़र मुल्हिक़ा इलाक़ा में ये हमला किया गया। पुलिस ने 59 दहश्तगर्दों को गोली मारकर हलाक कर दिया और दीगर 215 गिरफ़्तार कर लिए गए। इलाक़ाई हुकूमत के बामूजिब सेक्रेट्री रीजनल कमेटी कम्युनिस्ट पार्टी ऑफ़ चाइना ज़ान्ग चंगज़्याँ की ज़ेरे सदारत एक इजलास मुनाक़िद किया गया। उन्हों ने कहा कि दहश्तगर्दों को क़ानून के मुताबिक़ सज़ा दी जाएगी।

सब से पहले हमला की ख़बर मंगल के दिन मिली थी, लेकिन कोई तादाद बताई नहीं गई थी, सिर्फ़ कई अफ़राद के हलाक होने की ख़बर थी। महलोकीन में 35 हिन और 2 इगोर शामिल हैं। ज़िन्जियांग और बाक़ी मुल्क में पुरतशदुद हमले कर रही है।

पाकिस्तानी मक़्बूज़ा कश्मीर की सरहद से मुत्तसिल इलाक़ा काशग़र और अफ़्ग़ानिस्तान की सरहद से मुत्तसिल इलाक़े गुज़िश्ता चंद दिन से पुरतशदुद कार्यवाईयों का निशाना बने हुए हैं।