ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)में कांग्रेस के बेहतर मुज़ाहरा का यक़ीन

रियास्ती चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने आज इस यक़ीन का इज़हार किया कि लोक सभा के एक और असेंबली के 18 हलक़ों में आइन्दा माह होने वाले ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)में कांग्रेस बेहतरीन मुज़ाहरा करेगी। मिस्टर रेड्डी ने विशाखा पटनम में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि हमारी ख़ाहिश और कोशिश है कि लोक सभा के एक और असेंबली के 18 हलक़ों में कामयाबी हासिल की जाय। वो तीन दिन तक सुरेका कलम, मग़रिबी गोदावरी और मशरिक़ी गोदावरी अज़ला (डिस्ट्रिक्ट ) में कैंप करते हुए अपनी पार्टी की ताईद में मुहिम चलाएंगे।

ये ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव) कांग्रेस और बिलख़सूस मिस्टर किरण कुमार रेड्डी के लिए एक सख़्त इम्तेहान साबित होंगे और वो असल अपोज़ीशन तेलगुदेशम पार्टी के इलावा कड़पा एम पी जगन मोहन रेड्डी के ख़िलाफ़ मुहिम चलाएंगे। सात असेंबली हलक़ों के लिए हालिया ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)में कांग्रेस को एक नशिस्त (सीट) भी नहीं मिली थी चुनांचे हलक़ा लोक सभा नैलोर और असेंबली के 18हलक़ों में होने वाले ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)कांग्रेस के लिए एक फ़ैसलाकुन साबित होंगे।

इस दौरान जगन से खु़फ़ीया मफ़ाहमत से मुताल्लिक़ चीफ़ मिनिस्टर पर रियास्ती वज़ीर-ए-सेहत डी एल रवींद्र रेड्डी के रिमार्कस पर तबसरा के जवाब में मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने कहा कि उन्हें ( रवीनदरा रेड्डी को ) कोई काम नहीं है और तुम ( मीडीया ) को भी कोई काम नहीं है। रवीनदरा रेड्डी चीफ़ मिनिस्टर के कट्टर मुख़ालिफ़ की हैसियत से मारूफ़ हैं उन के रिमार्कस पर कांग्रेस के दीगर क़ाइदीन ने भी तन्क़ीद (निंदा)की है। ये कहते हुए कि चीफ़ मिनिस्टर ने जगन के ख़िलाफ़ कोई सख़्त रिमार्कस नहीं किया है।

डाक्टर रवीनदरा रेड्डी ने दावा किया था कि ऐसा मालूम होता है कि चीफ़ मिनिस्टर अब कड़पा के एम पी से खु़फ़ीया मफ़ाहमत कर चुके हैं। तेलगुदेशम पार्टी के सदर इन चंद्रा बाबू नायडू और वाई ऐस आर कांग्रेस के सदर जगन मोहन रेड्डी गुज़श्ता एक माह के दौरान कई अज़ला (डिस्ट्रिक्ट ) में तूफ़ानी दौरा करचुके हैं। 18 के मिनजुमला 16 हलक़ों में इस लिए ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव) मुनाक़िद किए जा रहे हैं कि इन की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकान ने अपनी वफ़ादारी को जगन से वाबस्ता कर लिया था जिस के बाद स्पीकर ने उन्हें रुकनीयत से नाअहल क़रार दिया था।

तेलगू अदाकार चिरंजीवी जिन की पार्टी पी आर पी कांग्रेस में ज़म(शामिल) हो चुकी है, राज्य सभा के लिए मुंतख़ब होने के बाद असेंबली की रुकनीयत से मुस्ताफ़ी होगए थे। जबकि तेलंगाना में ज़िला वरनगल के हलक़ा परकाल की नशिस्त (सीट) से कोंडा सुरेखा ने जगन की ताईद का ऐलान करते हुए इस्तीफ़ा दे दिया था। हलक़ा लोक सभा नैलूर के रुक्न भी जगन की ताईद में ऐवान की रुकनीयत से मुस्ताफ़ी होगए थे, उन हलक़ों में 12जून को राय दही होगी और 15 जून को नताइज का ऐलान किया जाएगा।

इस दौरान रियास्ती वज़ीर-ए-ताअलीम ऐस शैलीजा नाथ और कांग्रेस के चीफ़ विहिप गनडरा वेंकट रमना रेड्डी ने जगन के इन इल्ज़ामात को मुस्तर्द कर दिया कि इन ( जगन ) के वालिद और साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर आँजहानी वाई ऐस राज शेखर रेड्डी की तरफ़ से शुरू करदा फ़लाही इसकीमात पर अमल आवरी रोक दी गई है। इन दोनों कांग्रेस क़ाइदीन ने कहा कि जगन और उन की पार्टी के दीगर क़ाइदीन को चाहीए कि इस किस्म के बे बुनियाद इल्ज़ामात आइद ना करें।

आबपाशी प्रोजेक्ट की तामीर के लिए महाराष्ट्रा से समझौता पर दस्तख़त के लिए चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की कोशिशों की सताइश (तारीफ) करते हुए मिस्टर शैलिजा नाथ ने कहा कि ये प्रोजेक्ट इलाक़ा तेलंगाना के लिए एक नेअमत साबित होगा।