ज़िमनी इंतिख़ाबात , 125 उमीदवार मैदान में

रियासत बिलख़ोसूस तेलंगाना और आंधरा के सात हलक़ा जात असेंबली में मुनाक़िद होने वाले ज़िमनी इंतिख़ाबात से मुताल्लिक़ पर्चा नामज़दगी के इदख़ाल का अमल मुकम्मल होगया और उन सात हलक़ा जात असेंबली के लिए जुमला 125 उम्मीदवारों ने अपने पर्चा जात नामज़दगी दाख़िल किए जिन में हलक़ा असेंबली महबूब नगर से 24, नागर करनूल से 19, कोला पूर से 20, स्टेशन घन पूर से,आदिल आबाद से1, कामा रेड्डी से 13 ( तमाम इलाक़ा तेलंगाना)

और हलक़ा असेंबली कोइ्र ( इलाक़ा आंधरा ) से 30उम्मीदवार शामिल हैं। आज यहां सिकरेटरीयट मैं अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए रियास्ती चीफ़ एलेकटोरल ऑफीसर मिस्टर भंवरलाल ने ये बात बताई और कहा कि क़ब्ल अज़ीं आज मुजव्वज़ा मज़कूरा हलक़ा जात के लिए मुनाक़िद होने वाले ज़िमनी इंतिख़ाबात के इंतिज़ामात से वाक़िफ़ करवाने के लिए कुल जमाती इजलास तलब किया था।

इजलास में शिरकत करने वाले सयासी जमातों के क़ाइदीन को इंतेज़ामात से वाक़िफ़ करवाया। उन्हों ने कहा कि सात हलक़ा जात असेंबली जहां ज़िमनी इंतिख़ाबात होने वाले हैं जुमला 1660 मराकिज़ राय दही बनाए गए हैं और उन तमाम मराकिज़ राय दही पर लाईव वैब कासट, वीडियोग्राफी करने और माईक्रो ऑब्ज़र्वरस को ताय्युनात किया जाएगा।

मिस्टर भंवरलाल ने बताया कि 1660 पोलिंग बुथस के मिनजुमला 477 पोलिंग बुथस को हस्सास और 427 पोलिंग बूथस की इंतिहाई हस्सास पोलिंग बूथस की हैसियत से शनाख़्त की गई। इस मौक़ा पर मिस्टर मुहम्मद फ़हीम साबरी जवाइंट चीफ़ एलेकटोरल ऑफीसर-ओ-दीगर मौजूद थे।