ज़िमनी इंतेख़ाबात के लिए सियासी जमाअतों की सरगर्मीयों में शिद्दत

आंधरा प्रदेश के 7 असेंबली हलक़ों में ज़िमनी इंतेख़ाबात केलिए इलैक्शन कमीशन की जानिब से शैडूल के ऐलान के बाद सियासी जमाअतें एक दूसरे को शिकस्त देते हुए कामयाबी हासिल करने की ग़रज़ से अपनी हिक्मत-ए-अमली पर ग़ौर-ओ-ख़ौज़ का आग़ाज़ करचुकी हैं । अलहदा रियासत की ताईद में इलाक़ा तेलंगाना के पाँच अरकान असेंबली के इस्तीफ़ों और कड़पा के रुक्न पार्लीमैंट वाई ऐसजगन मोहन रेड्डी की ताईद में क्रूर के रुक्न असेंबली के इस्तीफ़ा के इलावा महबूबनगर के एक रुक्न असेंबली के इंतिक़ाल के सबब ये ज़िमनी इंतेख़ाबात मुनाक़िद किए जा रहे हैं ।

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ( टी आर ऐस ) ने आज अपने पाँच उम्मीदवारों जय कृष्णा राव (कोला पुर ), टी राजिया (स्टेशन घन पुर ), जोगू रामना (आदिल आबाद ), गमपा गवर्धन ( कामा रेड्डी ) और सय्यद इबराहीम (महबूबनगर का ऐलान करदिया । जो 18 मार्च को होने वाले ज़िमनी इंतेख़ाबात के लिए टी आर इसके टिकट पर मुक़ाबला करेंगे ।इलावा अज़ीं हलक़ा नागर कुरनूल से तेलगुदेशम के साबिक़ रुक्न असेंबली नागम जनार्धन रेड्डी की ताईद करने का फ़ैसला किया गया जो बहैसीयत आज़ाद उम्मीदवार मुक़ाबला करेंगे ।

सय्यदइबराहीम के सिवा-ए-दीगर तमाम पाँच उम्मीदवार असेंबली के रुक्न थे जो अलहदा तेलंगाना की हिमायत में ऐवान की रुकनीयत से मुस्ताफ़ी होगए थे ।इस दौरान कांग्रेस भी अपने उम्मीदवारों के इंतिख़ाब के लिए सरगर्म होचुकी है । चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने हलक़ा असेंबली कामा रेड्डी से कांग्रेस के उम्मीदवार के इंतिख़ाब केलिए निज़ामाबाद के पार्टी क़ाइदीन से तबादले ख़्याल क्या ।

इन क़ाइदीन ने साबिक़ वज़ीर मुहम्मद अली शब्बीर को उम्मीदवार बनाने की हिमायत की जो माज़ी में इस हलक़ा से मुंतख़ब होगए थे लेकिन 2009 के इंतेख़ाबात में उन्हें शिकस्त होगई थी । ज़िमनी इंतेख़ाबात में मुक़ाबला करने के बारे में बी जे पी अपने फ़ैसले का ऐलान करेगी । साबिक़ मर्कज़ी वज़ीरबी दत्ता तरीया ने आज यहां अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि बी जे पी की कोर कमेटी का इजलास पीर को मुनाक़िद होगा जिस में मर्कज़ी क़ियादत से मुशावरत के बाद क़तई फ़ैसला किया जाएगा ।

सी पी आई (ऐम ) ने कहा है कि वो ज़िमनी इंतेख़ाबात में मुक़ाबला करने केलिए तैय्यार है । बाएं बाज़ू की दूसरी जमाअत सी पी आई के रियास्ती सैक्रेटरी के ना रायना ने कहा कि बाएं बाज़ू की हलीफ़ जमाअत ( सी पी ऐम ) अपने मंसूबों के बारे में हमें इशारा देती तो बेहतर था । तेलगुदेशम पार्टी तवक़्क़ो है कि 21 फरवरी को अपने उम्मीदवारों के नामों का ऐलान करेगी ।