ज़िमनी इंतेख़ाबात , 7 हलक़ों में 67 फ़ीसद से ज़ाइद राय दही

रियासत के सात ( 7) हलक़ा जात असेंबली के लिए जहां आज ज़िमनी इंतेख़ाबात मुनाक़िद हुए हैं राय दही बिलकुल्लिया तौर पर पुर अमन रही , कहीं से किसी भी नौईयत के मामूली भी कोई नाख़ुशगवार वाक़ियात की इत्तिलाआत मौसूल नहीं हुईं। जबकि इन सात हलक़ा जात असेंबली में राय दही का औसत बहैसीयत मजमूई 67 फ़ीसद रहा । ताहम इस मजमूई फ़ीसद में मामूली रद्दो बदल होसकता है क्योंकि बाअज़ मराकिज़ राय दही पर राय दहिनदे मुक़र्ररा वक़्त के मुताबिक़ मराकिज़ (पोलिंग बूथ) राय दही पहूंच चुके थे ।

लेकिन मराकिज़ (पोलिंग बूथ) राय दही पर तवील क़तारों की वजह से वक़्त मुक़र्ररा पर मर्कज़ राय दही पहूंचने वाले राय दहिंदों को वोट का हक़ देना ज़रूरी होजाता है जिस की रोशनी में क़तारों में वोट के लिए इंतिज़ार किए हुए राय दहिंदों को तक़रीबन साढे़ छः बजे तक भी वोट डालने का मौक़ा फ़राहम किया गया । जबकि मुताल्लिक़ा रिटर्निंग ऑफीसर-ओ-पोलिंग ऑफिसर्स ने इस सिलसिला में रियास्ती चीफ़ इलेक्टोरल ऑफीसर से रब्त पैदा कर के हक़ीक़ी सूरत-ए-हाल से वाक़िफ़ करवाया जिस पर चीफ़ इलेक्टोरल ऑफीसर ने क़तारों में मौजूद तमाम राय दहिंदों को वोट का हक़ देने की हिदायत दी ।

आज शब तमाम सात हलक़ा जात असेंबली से राय दही के ख़तम होने तक उन्हें मौसूला इत्तिलाआत से अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए रियास्ती चीफ़ इलेक्टोरल ऑफीसर मिस्टर भंवरलाल ने मज़कूरा बात कही और बताया कि हलक़ा असेंबली आदिल में 61 फ़ीसद हलक़ा असेंबली कामा रेड्डी में 68 फ़ीसद हलक़ा असेंबली महबूब नगर में 70 फ़ीसद नागर कुरनूल हलक़ा असेंबली में 65 फ़ीसद हलक़ा असेंबली कोला पूर मैं 60 फ़ीसद हलक़ा असेंबली स्टेशन घनपर मैं 64फ़ीसद और हलक़ा असेंबली कोइ्र (ज़िला नैलोर ) में 76फ़ीसद राय दही रिकार्ड की गई।

ताहम राय दही के क़तई फ़ीसद का इज़हार तमाम मराकिज़ (पोलिंग बूथ) राय दही से परीसाईडंग ओहदेदारों की इत्तिलाआत फ़राहम होने के बाद ही कहा जा सकता है। रियास्ती चीफ़ इलेक्टोरल ऑफीसर ने बताया कि इन सात असेंबली हलक़ों के लिए क़ायम करदा 1660 पोलिंग स्टेशनस में राय दही पुर अमन रही जबकि सात मुक़ामात पर इलेक्ट्रानिक वोटिंग मशीन में इत्तिफ़ाक़ी तौर पर पाई जाने वाली फ़न्नी वजूहात की वजह से ख़राबी को फ़ौरी तौर पर इलैक्ट्रॉनिक वोटिंग मशीनों को तबदील कर दिया गया।

इस के इलावा बाअज़ मुक़ामात पर इलैक्शन शनाख़ती कारडज़ के सिवा कोई और दूसरे शनाख़ती कारडज़ क़बूल ना करने की शिकायात वसूल हुई थीं लेकिन इन शिकायात की फ़ौरी तौर पर यकसूई करदी गई।उन्हों ने अख़बारी नुमाइंदों के सवालात का जवाब देते हुए कहा कि बाअज़ असेंबली हलक़ा जात में कालोनीयों के तमाम वोटरों के नाम इंतिख़ाबी फ़हरिस्त राय दहिंदगान से हज़फ़ करदिए जाने की इत्तिलाआत वसूल हुई हैं। इस सिलसिला में मुकम्मल तहक़ीक़ात करवाई जाएंगी और ज़िला कलक्टरों को तहक़ीक़ात करके रिपोर्ट देने की हिदायत दी गई है।

रुकन पार्लीमैंट वरनगल मिस्टर राजिया को गिरफ़्तार करने से मुताल्लिक़ पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए उन्हों ने कहा कि ज़िला कलक्टर को बाअज़ शिकायात वसूल हुई थीं कि वो मराकिज़ (पोलिंग बूथ) राय दही के पास राय दहिंदों को वोट देने की तरग़ीब दे रहे हैं। इस शिकायत की बुनियाद पर एहतियाती इक़दामात के तहत उन्हें हिरासत में लिए जाने की इत्तिलाआत पाई जाती हैं और उन इत्तिलाआत पर भी ज़िला कलक्टर को तफ़सीली रिपोर्ट रवाना करने की हिदायत दी गई है।

अख़बारी नुमाइंदों के इस सवाल पर कि एक हलक़ा असेंबली में वाक़ै मौज़ा को मर्कज़ राय दही ना बनाते हुए ज़ाइद अज़ तीन किलो मीटर के फ़ासिला पर पोलिंग स्टेशन बनाए जाने की वजह से वोटर्स को वहां पहुंच कर वोट देने में काफ़ी मुश्किलात हुईं और पुलिस किसी गाड़ीयों को लेजाने की इजाज़त ना देने की इत्तिला पाई जाती हैं, जवाब देते हुए मिस्टर भंवरलाल ने कहा कि किसी भी मौज़ा में 300 राय दहिंदों की मौजूदगी पर इसी मौज़ा में पोलिंग स्टेशन क़ायम करने की हिदायात दी गई थीं ताहमउन इत्तिलाआत पर ज़िला कलक्टर और रिटर्निंग ऑफीसर से रिपोर्ट तलब की गई है।

रियास्ती चीफ़ इलेक्टोरल ऑफीसर ने सात हलक़ा जात असेंबली में किसी भी पोलिंग स्टेशन पर दुबारा राय दही करवाने के लिए ना किसी जमात के उम्मीदवार की जानिब से या किसी रिटर्निंग ऑफीसर की जानिब से अब तक दुबारा राय दही करवाने का कोई मुतालिबा क्या नहीं किया गया है। लिहाज़ा उन्हों ने इस तवक़्क़ो का इज़हार किया है कि किसी भी हलक़ा असेंबली में कहीं भी दुबारा राय दही करवाने की हरगिज़ कोई ज़रूरत नहीं पड़ेगी।

उन्हों ने मज़ीद बताया कि सात असेंबली हलक़ा जात के लिए सिर्फ पाँच मुक़ामात पर 21 मार्च को सुबह 8बजे से वोटों की गिनती का आग़ाज़ होगा और मुम्किना हद तक जल्द से जल्द इंतिख़ाबी नताइज का ऐलान किया जा सकता है। इस मौक़ा पर जनाब एम ए फ़हीम साबरी जवाइंट चीफ़ इलेक्टोरल ऑफीसर भी मौजूद थे।महबूब नगर में शादी के एक घंटे के बाद नए जोड़े ने भी अपने हक़ वोट से इस्तिफ़ादा किया।