ज़िला नालगोंडा मैं सनअतों के क़ियाम केलिए तरग़ीबात

नालगोंडा, २७ जनवरी ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) जश्न यौम जमहूरीया की 63 वीं सालगिरा तक़ारीब ज़िला में रिवायती जोश-ओ-ख़ुरोश के साथ मनाई गई । सुबह की इबतिदाई साअतों से तिजारती मराकज़ तमाम सयासी जमातों के ऑफ़िसों सरकारी-ओ-ग़ैर सरकारी दफातिर तालीमी इदारों पर रस्म पर्चमकुशाई अंजाम दी गई ।

ज़िला में जश्न जमहूरीया का सब से बड़ा इजतिमा पुलिस हेडक्वार्टर परेड ग्राउंड पर दिखाई दिया जहां पर हसब रिवायत ज़िला कुलैक्टर मिस्टर एन मुक़्तेश़्वर राव ने पर्चमकुशाई अंजाम दी और परेड की सलामी ली । इस मौक़ा पर मुख़्तलिफ़ महिकमों और महिकमा अमन-ओ-ज़बत में बेहतरीन ख़िदमात अंजाम देने वालों को तौसीफ नामे दिए गए ।

इस परासर तक़रीब को मुख़ातिब करते हुए ज़िला कलेक्टर एन मुकेश्वर राव ने कहा कि ज़िला के दूरदराज़ के इलाक़ों को आबपाशी केलिए पानी की सरबराही को यक़ीनी बनाने नागर जना सागर के मरम्मति कामों केलिए 4444 करोड़ रुपय मंज़ूर किए गए हैं । सिरी राम सागर प्रोजेक़्ट के दूसरे मरहले 416 करोड़ रुपय के मंसूबे से 380 करोड़ रुपय ख़र्च करते हुए एक लाख एकड् अराज़ी को पानी सरबराह किया जाएगा ।

ज़िला के 690 फ्लोराइड से मुतास्सिरा मवाज़आत में साफ़-ओ-शफ़्फ़ाफ़ पानी की सरबराही को यक़ीनी बनाने केलिए 718 करोड़ रुपय ख़र्च से 6 सौ मवाज़आत को पानी की सरबराही की जा रही है । ज़िला के 754 सरकारी मदारिस में 55 लाख रुपय के ख़र्च से 417 मदारिस में पानी की सहूलत फ़राहम की गई है।

ज़िला में एक रुपय किलो चावल की स्कीम से 9 लाख 66 हज़ार ख़ानदान इस्तेफ़ादा कर रहे हैं । राजीव शक्ति स्कीम के तहत 242 अफ़राद में 242 लाख रुपय क़र्ज़ा जात तक़सीम किए गए । ज़िला मैं सनअतों को फ़रोग़ केलिए 164 सनअतकारों को 9 करोड़ रुपय की सब्सीडी फ़राहम की गई ।

जारीया तालीमी साल अक़ल्लीयती फ़ीनानस कारपोरेशन की जानिब से 9628 तलबा-ए-ओ- तालिबात में 9.75 करोड़ रुपय के वज़ाइफ़ की तक़सीम-ए-अमल में लाई गई । ज़िला में अमन-ओ-ज़बत की बरक़रारी और अवामी तआवुन हासिल करते हुए अवाम में पुलिस पर एतिमाद बहाल करने के बड़े पैमाना पर इक़दामात किए जाने पर ज़िला कलेक्टर ने पुलिस ओहदेदारों की सताइश की ।

इस तक़रीब में रुकन पार्लीमैंट नालगोंडा जी सुखेन्द्र रेड्डी , जवाइंट कलेक्टर्स नीतू प्रसाद , नीला कनटम , ज़िला सुप्रीटेंडेंट आफ़ पुलिस नवीन कोलाई के इलावा दीगर सयासी क़ाइदीन , मुख़्तलिफ़ महिकमों के आली ओहदेदार शरीक थे । बाद अज़ीं मुख़्तलिफ़ मदारिस के तलबा-ए-ओ- तालिबात ने रंगारंग तहज़ीबी प्रोग्राम पेश किया और मुख़्तलिफ़ महिकमों की जानिब से तरक़्क़ीयाती कामों की झलकियां भी तक़रीब को परासर बनाई |