जायदाद टेक्स की वसूली में जी एच एम सी ने निशाना को पार कर लिया

ग्रेटर हैदराबाद म़्यूनिसिपल कारपोरेशन ने जायदाद टेक्स की वसूली में एक हज़ार करोड़ के निशाना को उबूर कर लिया है और जारीए बल्दिया अज़ीम तर हैदराबाद ने 1111 करोड़ जायदाद टेक्स वसूल कर लिया।

बल्दी कमिशनर इस निशाना को बल्दिया का कारनामा तसव्वुर करते हैं ताहम बल्दिया ने माह मार्च के इख़तेताम तक जो निशाना मुक़र्रर किया था उस से कुछ हद तक दूर रही। इस ख़सूस में मुनाक़िदा प्रेस कान्फ़्रैंस के दौरान कमिशनर जी एच एम सी मिस्टर सोमेश कुमार ने बताया कि आमदनी के साथ बल्दिया ने अख़राजात और तरक़्क़ियाती कामों के निशाना को भी हासिल कर लिया है।

कमिशनर के मुताबिक़ गुज़िश्ता तीन साल के बनिसबत बल्दिया जारीए साल 2014-15 में रिकॉर्ड निशाना उबूर कर लिया। उन्हों ने बताया कि साल 2013-14 में बल्दिया ने 740 करोड़ जायदाद टेक्स वसूल किया था और जारीए साल 1111 करोड़ से ज़ाइद जायदाद टेक्स की वसूली मुम्किन हो पाई है।

उन्हों ने दावा किया कि वो अब जायदाद टेक्स के निशाना को उबूर करने के बाद बल्दिया तरक़्क़ियाती कामों पर तवज्जा देगी और सरकारी तवक़्क़ुआत को पूरा करेगी। शहर को सर सब्ज़ो शादाब बनाना, गंदगी से पाक और साफ़ सुथरा माहौल फ़राहम करना, बल्दिया की शहरी सहूलत बख़्श ख़िदमात पर ख़ुसूसी तवज्जा दी जाएगी। इस मौक़ा पर बल्दिया के आला ओहदेदार मौजूद थे।