जुनूबी एशिया में आज़ादाना तिजारत को फ़रोग़ देने मुआहिदात

अड्डो ( मालदीप ) 12 नवंबर ( पी टी आई ) आठ क़ौमी जुनूबी एशियाई तंज़ीम सार्क की चोटी कान्फ्रॆन्स का आज इख़तताम अमल में आया । इस कान्फ़्रैंस के मौक़ा पर इलाक़ाई तआवुन पर कई मुआहिदात पर दस्तख़त भी किए गए हैं और ये फ़ैसला किया गया है कि जुनूबी एशियाई इलाक़ा में आज़ादाना तिजारत को फ़रोग़ देने केलिए ग़ैर शरहि रुकावटों को दूर किया जाय और ना वाजिबी और ग़ैर ज़रूरी मुहासिल वग़ैरा को भी कम किया जाएगा।

इन मुआहिदात के ताल्लुक़ से मेज़बान मुल्क मालदीप के सदर मुहम्मद नशीद ने 17 वीं सार्क चोटी कान्फ़्रैंस के इख़ततामी सुशन में ऐलान किया । मालदीप में ये चोटी कान्फ़्रैंस बिलकुल पहली मर्तबा मुनाक़िद हुई थी ।

सदर मुहम्मद नशीद ने ऐलान किया कि सार्क चोटी कान्फ़्रैंस में ये फ़ैसला किया गया है कि सार्क वज़ारती कौंसल की जानिब से इलाक़ा में आज़ादाना तिजारत को फ़रोग़ देने और ग़ैर ज़रूरी मुहासिल में कमी के लिए काम किया जाएगा। इस सिलसिला में उन्हों ने वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह के इस ऐलान का ख़ैर मुक़द्दमा किया कि हिंदूस्तान जुनूबी एशियाई तिजारती मुआहिदा के तहत कम तरक़्क़ी याफ़ता ममालिक केलिए हस्सास अश्या की फ़हरिस्त को घटा दिया गया है ।

इस फ़हरिस्त में पहले 480 अश्या के नाम दर्ज थे ताहम उसे अब सिर्फ 25 अश्या तक महिदूद करदिया गया है । डाक्टर मनमोहन सिंह ने कल अपने ख़िताब में ये भी ऐलान किया था कि इस फ़हरिस्त से जिन अश्या को निकाल दिया गया है उन्हें फ़ौरी असर के साथ ज़ीरो बुनियादी कस्टमज़ डयूटी फ़राहम की जाएगी।

आज इख़ततामी सुशन से ख़िताब करते हुए मालदीप के सदर ने ऐलान किया कि इस चोटी कान्फ़्रैंस में रुकन ममालिक के वुज़राए फ़ीनानस को इख़तियार दिया गया है कि वो इलाक़ा में सरमाया के बहाव् और सरमाया कारी को फ़रोग़ देने के मेकानिज़म पर तबादला-ए-ख़्याल का सिलसिला जारी रखें।

दूरियों को पाटने की थीम के साथ मुनाक़िदा इस चोटी कान्फ़्रैंस में ये फ़ैसला किया गया है कि इलाक़ाई रेलवे मुआहिदात को बरक़रार रखा जाय और एक मोटर व्हीकल मुआहिदा भी किया जाय जिस के नतीजा में सार्क ममालिक के माबैन सफ़र को आसान बनाने में काफ़ी मदद मिल सकती है ।

इस कान्फ़्रैंस में ये भी फ़ैसला किया गया है कि एक जुनूबी एशियाई पोस्टल यूनीयन भी क़ायम की जाय जिस का सैक्रेटरीएट हिंदूस्तान में क़ायम किया जाएगा। दूसरे मसाइल में इस आठ क़ौमी तंज़ीम ने आफ़ात समावी में तेज़ी के साथ हरकत में आने और बहरी क़ज़्ज़ाक़ी से निमटने में भी इक़दामात का अह्द किया है ।