जुनूबी सूडान में क़तल-ए-आम , 3000 हलाकतें

जवबा( जुनूबी सूडान) । 7 जनवरी । ( ए एफ पी ) ज़ाइद अज़ 3000 अफ़राद जुनूबी सूडान में गुज़श्ता हफ़्ता पेश आए खूंरेज़ नसली तशद्दुद में सफ़ाकाना क़तल के वाक़ियात में हलाक होगए जबकि इस तशद्दुद ने हज़ारों अफ़राद को नक़ल मुक़ाम पर मजबूर कर दिया , मुतास्सिरा इलाक़ा के आला मुक़ामी अफ़्सर ने ये बात कही।

रियासत जो निगली में पीहोर काउनटी के कमिशनर जोशवा कोनी ने कहा कि इस इलाक़े में बड़े पैमाने पर क़तल-ए-आम पेश आया है । हम लाशों के ढेरों से निमटने में मसरूफ़ हैं और हमारा अंदाज़ा है कि अब तक 2182 ख़वातीन और बच्चे हलाक कर दिए गए नीज़ 959 मर्दों की मौत हुई है । अक़वाम-ए-मुत्तहिदा और जुनूबी सूडानी आर्मी के ओहदेदारों ने अभी तक इन अम्वात की तसदीक़ नहीं की और दूर उफ़्तादा ख़ित्ते से होने वाले दावों की भी आज़ादाना तौर पर तौसीक़ नहीं की जा सके है ।

अगर इस क़तल-ए-आम की तसदीक़ होजाती है तो ये हलाकतें इस शिकस्ता क़ौम ने जो जुलाई में सूडान से अलहदा हुई , अब तक का बदतरीन नसली तशद्दुद क़रार पाएगा। ज़ाइद अज़ 1000 बच्चे लापता हैं जिन के ताल्लुक़ से अंदेशाहै कि इन का अग़वा करलिया गया । कमिशनर ने कहा कि मवेशियों का भी सरका करलिया गया है ।