जुनूबी सूडान में फायरिंग ,7 हलाक

जवबा, 5 फरवरी (राईटर) जुनूबी सूडान के सलामती दस्तों की फायरिंग में 37 अफ़राद हलाक होगए और अक़वाम-ए-मुत्तहिदा का एक पुलिस वाला ज़ख़मी होगया।वो ट्रक पर लगी मशीनगनों से गोलीयां बरसा रहे थे।सूडान में कई दहाईयों की ख़ानाजंगी के बाद छः साल क़बल अमन का मुआहिदा हुआ था और मुल्क तक़सीम होगया था और जुलाई में जुनूबी सूडान में अलैहदा हुकूमत क़ायम हुई थी तब से ही हुकूमत कंट्रोल करने की जद्द-ओ-जहद कररही है यहां की फ़ौज में साबिक़ हरीफ़ मलेशिया ईं शामिल हैं और मुल्क भर में लोगों के पास हथियार मौजूद हैं।

फायरिंग उस वक़्त शुरू हुई जब रमबक शुमाली काउंटी के कमिशनर ने जाकर एक मीटिंग में मुदाख़िलत की और ग़ुस्सा में इश्तिआल अंगेज़ बातें कीं। ये मीटिंग यूनिटी स्टेट में दूसरे आफ़िसरान के साथ मवेशीयों के चुराए जाने के बारे में होरही थी।जुनूबी सूडान में अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के मिशन के तर्जुमान कोइडर ज़ीरोक ने बताया कि चार पिकअप ट्रकों में फ़ौज और पुलिस के लोग आए और उन्हों ने कमिशनर के कमांडो पर अंधा धुंद फायरिंग शुरू करदी।

उन्हों ने कहा कि हम लोग निशाना नहीं थे मगर मीटिंग में शामिल हमारा एक आदमी ज़ख़मी होगया। यूनिटी स्टेट के एक तर्जुमान ने बताया कि यूनिटी स्टेट के 16 आदमी हलाक हुए हैं और केस स्टेट के 21।ट्रकों पर लगी मशीनगनों से मीटिंग में शामिल लोगों पर गोली चलाई गईं। इस के बाद रमबीक शुमाल के कमिशनर ने जंगली हयात के मुक़ामी सैंटर को नज़र-ए-आतिश करदिया।