जेम्स् बांड सीरीज़ की 50वीं सालगिरा, मुनफ़रद गाड़ीयों की नुमाइश

लंदन, १८ जनवरी (एजैंसीज़) हालात चाहे जितने भी ख़तरनाक क्यों ना हूँ दुश्मन को चकमा दे कर बच निकलने वाले जेम्ज़ बांड की फ़िल्मी सीरीज़ की आज पचासवीं सालगिरा है।

सालगिरा के मौक़ा पर जेम्स बांड के ज़ेर-ए-इस्तेमाल रहने वाली हवा में उड़ती, तैरती गाड़ियां आज इंगलैंड में नुमाइश के लिए पेश की जा रही हैं। इस से पहले कभी भी जेम्स बांड सीरीज़ की गाड़ीयों की नुमाइश नहीं की गई। जुनूबी इंगलैंड के शहर साथ हैंपटन के नैशनल म्यूज़ीयम में होने वाली इस नुमाइश मैं आबदोज़ नुमा गाड़ियां भी रखी गई हैं।

बर्तानिया में मशहूर-ए-ज़माना जेम्स बांड फिल्मों में इस्तेमाल होने वाली हैरतअंगेज़ और अजूबा गाड़ीयों की नुमाइश सतरह जनवरी से शुरू होगी बरतानवी जासूसी किरदार जेम्स बांड07 पर बनाई गई पहली फ़िल्म डाक्टर नौ पचास बरस क़बल रीलीज़ हुई थी इस सीरीज़ की फिल्मों की एक ख़ुसूसीयत इन में भागती दौड़ती अनोखी और बाकमाल गाड़ियां भी हैं जो धुवें की जगह गोलीयां बरसाती और मिज़ाईल भी दाग़ सकती हैं और दुश्मनों में घिरे बांड को बचाने केलिए कश्ती ,आबदोज़ और हैली काप्टर का रूप भी धार लेती हैं|

सतरह जनवरी को बांड सीरीज़ के पचास बरस मुकम्मल होने पर बर्तानिया के नैशनल मोटर म्यूज़ीयम मैं जेम्स बांड की फिल्मों में इस्तिमाल की गई हैरत अंगेज़ गाड़ीयों की नुमाइश होगी जो साल भर जारी रहेगी नुमाइश का इफ़्तिताह मुख़्तलिफ़ फिल्मों में बांड गर्लज़ का किरदार अदा करने वाली अपने दुवर्की हुसैन अदाकाराएं करेंगे।