टी आर एस और टी जे ए सी के दरमयान इख़तिलाफ़ात में शिद्दत

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती और तेलंगाना जोइंट ऐक्शन कमेटी के दरमयान सब कुछ ठीक नहीं है! तहरीके तेलंगाना में कलीदी किरदार अदा करने वाली तेलंगाना सियासी जोइंट ऐक्शन कमेटी तशकील तेलंगाना के बाद नज़र अंदाज की जाने लगी है।

ऐसा टी जे ए सी क़ाइदीन महसूस कर रहे हैं जबकि सदर नशीन तेलंगाना जोइंट ऐक्शन कमेटी प्रोफ़ेसर कूदंड राम रेड्डी इस तरह के किसी भी हालात की तरदीद करते हुए ये बावर करवाने की कोशिश कर रहे हैं कि आज भी टी जे ए सी की अहमीयत अपनी जगह मुस्लिमा है लेकिन टी आर एस की जानिब से जय ए सी को नज़र अंदाज करने के सिलसिला के मुताल्लिक़ टी आर एस क़ाइदीन खुल कर इस बात का इज़हार कर रहे हैं कि तहरीके तेलंगाना के लिए जय ए सी क़ायम की गई थी और हुसूल तेलंगाना तक इन कमेटीयों की काफ़ी अहमीयत रही है।

के सी आर हुसूल तेलंगाना के लिए तेलंगाना जोइंट ऐक्शन कमेटी की जद्दो जहद के इलावा मुलाज़मीन और तलबा की तहरीकों की सराहना करते हैं लेकिन इंतिख़ाबात में तेलंगाना राष़्ट्रा समीती को कामयाबी के हुसूल के बाद ऐसा महसूस हो रहा है कि टी आर एस और जय ए सी के दरमयान दूरियां बढ़ती जा रही हैं।

बल्कि बाअज़ मुक़ामात पर ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों की जानिब से इस्तिफ़सार पर कूदंड राम ने वाज़ेह किया था कि सदर टी आर एस मसरूफ़ हैं इसी लिए उन की मुलाक़ात नहीं हो पाई है लेकिन दोनों जमातों के ज़िम्मेदारान के दरमयान बढ़ती दूरियों से ये वाज़ेह हो रहा है कि टी जे ए सी और टी आर एस में तल्ख़ीयां पैदा हो चुकी है और ये तल्ख़ीयां मुस्तक़बिल में मुलाज़मीन की तक़सीम के अमल के दौरान टी आर एस के लिए मुश्किलात पैदा कर सकती हैं।