टी आर एस के पाँच उम्मीदवारों को सी पी आई की ताईद

सी पी ऐम के बाद सी पी आई ने भी तेलगू देशम पार्टी को झटका देते हुए ज़िमनी इंतिख़ाबात में तेलंगाना जज़बा की ताईद का ऐलान किया है। असेंबली हलक़ा महबूब नगर से टी आर एस के मुस्लिम उम्मीदवार मिस्टर सय्यद इबराहीम, असेंबली हलक़ा नागर कुरनूल में डाक्टर एन जनार्धन रेड्डी और असेंबली हलक़ा कोववुर ज़िला नैलोर में सी पी ऐम के उम्मीदवार की ताईद का ऐलान किया है।

2009 में तेलगू देशम, टी आर ऐस और कमीयूनिसट जमातों ने अज़ीम इत्तिहाद तशकील देते हुए आम इंतिख़ाबात का सामना किया था। दो साल में बिलख़सूस ज़िमनी इंतिख़ाबात में सयासी उफ़ुक़ पर नई सयासी सफ़ बंदीयां होचुकी हैं और अज़ीम इत्तिहाद में शामिल जमातें एक दूसरे के ख़िलाफ़ सफ़ आरा होचुकी हैं। दोनों कमीयूनिसट जमातों ने तेलगू देशम से दूरी इख़तियार करली है। सी पी ऐम ने सात के मिनजुमला चार हलक़ों से अपने उम्मीदवारों को इंतिख़ाबी मैदान में उतारते हुए तेलगू देशम को धक्का दिया है,

माबाक़ी हलक़ों में हलीफ़ कमीयूनिसट जमातों के उम्मीदवार इंतिख़ाबी मैदान में ना रहने की सूरत में किस पार्टी की ताईद की जाय, सी पी ऐम इजलास तलब करते हुए ये फ़ैसला करेगी। तेलगू देशम के क़ाइदीन ने कल दोनों कमीयूनिसट जमातों से मुलाक़ात करते हुए ज़िमनी इंतिख़ाबात में तेलगू देशम की ताईद की अपील की थी। सी पी आई का एक हंगामी इजलास मख़दूम भवन में मुनाक़िद हुआ, जिस में तेलंगाना जज़बा की ताईद का फ़ैसला किया गया।

इजलास के बाद प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़ेताब करते हुए सी पी आई के रियास्ती सिक्रेट्री डाक्टर के ना रायना ने कहा कि करीम नगर की रियास्ती कान्फ़्रैंस में तेलंगाना जज़बा की ताईद करते हुए तहरीक में शिद्दत पैदा करने का फ़ैसला किया गया था। इसी बुनियाद पर इजलास में ग़ौर-ओ-ख़ौज़ किया गया। तेलंगाना के पाँच असेंबली हलक़ों पर टी आर ऐस उम्मीदवारों की ताईद की जाएगी। असेंबली हलक़ा नागर कुरनूल से आज़ाद उम्मीदवार डाक्टर एन जनार्धन रेड्डी की ताईद की जाएगी

और असेंबली हलक़ा कोवुवर (ज़िला नैलोर) में सी पी ऐम उम्मीदवार की ताईद की जाएगी। इलाक़ा तेलंगाना के तीन हलक़ों में सी पी ऐम उम्मीदवार इंतिख़ाबी मैदान में होने के बावजूद सिर्फ़ नैलोर में ताईद करने के सवाल का जवाब देते हुए कहा कि असेंबली हलक़ा महबूब नगर इस्तीफ़ा देने से ख़ाली नहीं हुआ, बल्कि आज़ाद रुक्न असेंबली के इंतिक़ाल के सबब यहां ज़िमनी इंतिख़ाब हो रहा है।

टी आर एस ने इस हलक़ा से मुस्लिम उम्मीदवार नामज़द किया है, इस लिए सी पी आई ने मुस्लिम उम्मीदवार सय्यद इबराहीम की ताईद का फ़ैसला किया है। माबाक़ी दो हलक़ों में तेलंगाना जज़बा की ताईद की जा रही है।