टी आर एस सरबराह और क़ाइदीन को रवैय्ये तबदील करने का मश्वरह

तेलुगु देशम फ़्लोर लीडर ई दयाकर राव‌ ने टी आर एस हुकूमत को मश्वरह दिया कि वो अप्पोज़ीशन और मर्कज़ से टकराव‌ की पालिसी इख़तियार किए बगै़र बाहमी तआवुन के ज़रीये रियासत के मसाइल की यकसूई की कोशिश करे।

तसर्रुफ़ बिल पर मुबाहिस में हिस्सा लेते हुए दयाकर राव ने कहा कि बरसर-ए-इक्तदार आने के बाद टी आर एस सरबराह और दुसरे क़ाइदीन को अपने रवैय्ये में तबदीली लानी होगी।

मसाइल की यकसूई के लिए मर्कज़ से तआवुन नागुज़ीर है लिहाज़ा मर्कज़ के साथ दोस्ताना ताल्लुक़ात को बेहतर किए जाएं। उन्होंने कहा कि बहैसीयत अप्पोज़ीशन तेलुगु देशम पार्टी रियासत के मसाइल की यकसूई के लिए मर्कज़ और पड़ोसी रियासत आंध्र प्रदेश से तआवुन के लिए तैयार है।

दयाकर राव‌ ने कहा कि कांग्रेस को अवाम ने उसकी अदम कारकर्दगी और बे क़ाईदगियों के सबब मुस्तर्द कर दिया और वो 15 बरस तक इक़तिदार से बाहर रहेगी।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना जद्द-ओ-जहद में तलबा ने इस उम्मीद के साथ टी आर एस की ताईद की के उन्हें रोज़गार हासिल होगा। लेकिन नौजवानों को मायूसी हुई है। दयाकर राव‌ ने कहा कि टी आर एस हुकूमत ने अक़लियतों और दुसरे कमज़ोर तबक़ात के साथ भी नाइंसाफ़ी की है।