टी आर एस हुकूमत, अवाम से किए गए वादों की तकमील में नाकाम

कांग्रेस पार्टी ने टी आर एस हुकूमत पर अवाम से किए गए वादों की तकमील में नाकामी का इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि छः माह की तकमील के साथ ही समाज के मुख़्तलिफ़ तबक़ात में हुकूमत से नाराज़गी और मायूसी पैदा हो रही है।

असेंबली में तसर्रुफ़ बिल पर मुबाहिस का आग़ाज़ करते हुए कांग्रेस के रुक्न उत्तम कुमार रेड्डी ने कहा कि टी आर एस हुकूमत की कारकर्दगी तवक़्क़ो के मुताबिक़ ना होने के सबब समाज के हर तबक़ा में बेचैनी पाई जाती है।

उन्हों ने कहा कि रोज़गार के मवाक़े की अदम फ़राहमी और मख़लूवा जायदादों पर अदम तक़र्रुरात के सबब नौजवान हुकूमत मायूस हैं। किसान कर्ज़ों की अदम माफ़ी और बर्क़ी की अदम सरब्राही के सबब फसलों को हुए नुक़्सान से परेशान हैं।

उत्तम कुमार रेड्डी ने कहा कि मायूसी के सबब सैंकड़ों की तादाद में किसानों ने ख़ुदकुशी करली जो समाज के लिए शर्मनाक है। उन्हों ने कहा कि छः माह की कारकर्दगी में अवाम में मायूसी का आग़ाज़ हो चुका है और अगर यही सिलसिला जारी रहा तो अवाम हुकूमत के ख़िलाफ़ एहतेजाज पर मजबूर हो जाएंगे।

कांग्रेसी रुक्न ने इक़्तेदार के हुसूल के बावजूद टी आर एस की जानिब से कांग्रेस और दीगर पार्टीयों के अरकान को इन्हिराफ़ के लिए उकसाने को अफ़सोसनाक क़रार दिया और कहा कि जम्हूरीयत में इस तरह के इक़दामात मुनासिब नहीं।