टेलीविज़न शो की नक़ल की कोशिश में बच्चा हलाक

कोलकता ०५ जनवरी (एजैंसीज़) ये इस नौईयत का पहला वाक़िया नहीं है। कई बच्चे टी वी शूज़ की नक़ल करते ख़ुद को नुक़्सान पहुंचा चुके हैं। रियासत मग़रिबी बंगाल के दार-उल-हकूमत कोलकता में पुलिस का कहना है कि बारह साला एक बच्चा उस वक़्त हलाक हो गया जब वो टैली विजन पर दिखाए गए ख़ुदकुशी के एक मंज़र को दुहराने की कोशिश कर रहा था।

राहुल परामनडटी वे पर क्राईम शो देखने का शौक़ीन था और अपने छोटे भाई के सामने फांसी लगाने के मंज़र की नक़ल कर रहा था।पुलिस के मुताबिक़ राहुल ने कमरे में अपनी माँ की साड़ी इस्तिमाल करते हुए खिड़की से ख़ुद को फांसी लगा ली।राहुल अपने माँ बाप और छोटे भाई सूर के साथ रहता था।

टी वी पर क्राईम शो देखने के लिए पैर के रोज़ ही इस के वालिद ने उसे डाँटा भी था। हादिसे के वक़्त राहुल के वालदैन घर पर नहीं थी।जब छोटे भाई ने राहुल को लटकते हुए देखा तो इस ने अपनी माँ को इत्तिला दी। पुलिस के मुताबिक़ इसे हस्पताल ले जाया गया पर वहां उसे मुर्दा क़रार दे दिया गया।

एक हफ़्ते में ये इस नौईयत का दूसरा वाक़िया ही। गुज़शता हफ़्ते बारह साल की एक बच्ची भी इसी तरह हलाक हो गई थी।अर्नाल्ड ठाडरता नामी ये बच्ची छब्बीस दिसंबर हलाक हुई।इस से पहले नवंबर के महीने में है हिंदूस्तान के जे़र-ए-इंतज़ाम कश्मीर में पुराने श्रीनगर के इलाक़े नवाकदल में एक आठ साला बच्चा हिंदूस्तानी टी वी ड्रामा सी आई डी की नक़ल करते हुए जान से हाथ धो बैठा।

अर्सलान माँ बाप का इकलौता बेटा था इस ने भी अपनी माँ के दोबपटीसे ख़ुदकुशी के मंज़र की नक़ल करते जान गंवा दी थी।हिंदूस्तान में टी वी पर दिखाए जाने वाले एक और शिव शक्ति मान की देखा देखी कई बच्चों ने ऊंची दीवारों से कूदना शुरू कर दिया था जिस से कई बच्चे ज़ख़मी भी हुई।