ट्रेन हादसात में पाँच अफ़राद हलाक

शहर में पेश आए मुख़्तलिफ़ ट्रेन हादसात में 5 अफ़राद फ़ौत होगए। ताहम इन में दो की शिनाख़्त नहीं हो पाई है। रेलवे पुलिस काचीगुड़ा के मुताबिक़ 30 साला मुहम्मद हनीफ़ जो होटल में मुलाज़िम था, बीबी का चशमा इलाके में रहता था।

30 जुलाई के दिन वो अप्पूगुड़ा और फ़लकनुमा रेलवे लाईन के दरमयान पटरियों को उबूर करने की कोशिश में ट्रेन की ज़द में आकर शदीद ज़ख़मी होगया जिस की ईलाज के दौरान कल रात मौत होगई।

नामपली रेलवे पुलिस के मुताबिक़ 42 साला मनीष कुमार जो पेशे से मज़दूर था, हफ़ीज़पेट इलाके में रहता था। कल वो बोराबंडा के इलाके में पटरियों को उबूर करने की कोशिश के दौरान ट्रेन की ज़द में आकर हलाक होगया।

रेलवे पुलिस सिकंदराबाद के मुताबिक़ 45 साला सी एच नरसिम्हा जो कोन्डापुर घटकीसर में रहता था, पेशे से ख़ानगी मुलाज़िम बताया गया है। वो घटकीसर के इलाके में पटरियों को उबूर करने के दौरान ट्रेन की ज़द में आकर हलाक होगया।

रेलवे पुलिस नामपली के मुताबिक़ 45 साला नामालूम शख़्स जो कल रात हाईटेक सिटी और माधा पर के दरमयान रेलवे लाईन को उबूर करने की कोशिश में ट्रेन की ज़द में आकर हलाक होगया।

रेलवे पुलिस काचीगुड़ा के मुताबिक़ 40 साला नामालूम शख़्स जो पिछ्ले रोज़ फ़लकनुमा रेलवे स्टेशन के क़रीब पटरियों को उबूर करने की कोशिश में था कि ट्रेन की ज़द में आकर हलाक होगया। रेलवे पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।