डाक्टर आफ़ीया की रिहाई के लिए फोर्ट विर्थ में एहतिजाज

राजा ज़ाहिद अख्तर ख़ानज़ादा अमेरीकी जेल में क़ैद पाकिस्तानी शहरी डाक्टर आफ़ीया सिद्दीक़ी की रिहाई के लिए दी पीस थ्रो जस्टिस फ़ाउंडेशन वाशिंगटन ने रियासत टेक्सास के शहर फोर्ट विर्थ के डाउन टाउन में वाक़्य फैडरल कोर्ट हाऊस के सामने एहतिजाजी मुज़ाहरा किया।

जिसमें मर्द ख्वातीन ने शिरकत की। इस मौक़ा पर पीस थ्रो जस्टिस फ़ाउंडेशन के डायरेक्टर औरी सुला ख़ान(auri Saalakhan)ने मुज़ाहिरीन से ख़िताब में कहा कि डाक्टर आफ़ीया अमेरीका में नौ साल क़ैद गुज़ार चुकी हैं और उन्हें इंसाफ़ नहीं मिला।

और ख़दशा है कि वो कैंसर के मर्ज़ में मुब्तिला हो गई हैं। इसी लिए इंतेज़ामीया ने आफ़ीया के भाई को मुलाक़ात नहीं करने दी। बल्कि वीडीयो लिंक से राबिता कराया गया। इस मौक़ा पर डाक्टर आफ़ीया की फेमिली फ्रेंड एनडरबरसल ने कहा कि वो तीस साल से आफ़ीया के ख़ानदान को जानते हैं और उन्होंने हमेशा आफ़ीया को अच्छा मुस्लमान पाया।

मुज़ाहिरीन ने डाक्टर आफ़ीया की रिहाई के लिए नारेबाज़ी की।मज़कूरा तंज़ीम फ़ौजी बीस और मेडीकल सैंटर के सामने भी मुज़ाहरा कर चुकी है। अमेरीकी अफ़्वाज ने दहशतगर्दी के ख़िलाफ़ कार्रवाई के नाम पर अब तक पाकिस्तान से कई शहरीयों को मुक़य्यद कर लिया है जिन में डाक्टर आफ़ीया सिद्दीक़ी भी एक अहम पाकिस्तानी शहरी हैं।