डाक्टर का गला काटने के बाद पोशीदा आज़ा बीवी को पार्सल करने की कोशिश

उत्तरप्रदेश के कानपूर में गुजिश्ता हफ़्ता पेश आए एक अजीब-ओ-ग़रीब सनसनीखेज़ वाक़िया में एक औरत ने गोविंद नगर पुलिस स्टेशन पहुंच कर दलेराना अंदाज़ में ये एतराफ़ करलिया कि उस ने एक डाक्टर सतीश चंद्रा का कत्ल कर दिया जो गुजिश्ता 13 साल से उस को मुनश्शियात का आदी बनाते हुए उस की इस्मत रेज़ि कररह़े थे।

इसके बाद उस डाक्टर ने उस (लड़की) की बहन को भी अपनी हवस का शिकार बनाने की कोशिश कररहा था। वाज़ह रहे कि गोविंद नगर के एक सरकारी गेस्ट हाउस में 21 जुलाई को डाक्टर सतीश चंद्रा की लाश दस्तयाब हुई थी जिस का गला कटा हुआ था और मर्दाना आज़ा ग़ायब पाए गए थे।

दूसरे दिन एक ख़ानगी कोरियर सरवेस का मुलाज़िम लड़का एक अजीब-ओ-ग़रीब पार्सल के साथ गोविंद नगर पुलिस स्टेशन पहुंचा था जिस को खोलने के बाद पुलिस आफ़िसरान की हैरत की कोई इंतिहा-ए-ना रही क्योंकि इस पार्सल में किसी मर्द के पोशीदा आज़ा दस्तयाब हुए।

चुनांचे पुलिस ने डाक्टर सतीश चंद्रा के पुरासरार-ओ-सनसनी कत्ल केस से इस पार्सल को मरबूत कर दिया और दौराह तहक़ीक़ात पुलिस ने एक 25 साला लड़की प्रीति बालकमी की गिरफ़्तारी का दावा किया।

दौरान तफ़तीश प्रीति ने कत्ल का एतराफ़ करते हुए इंतिहाई दर्दनाक वाक़ियात का इन्किशाफ़ किया। उस ने पुलिस को बताया कि ये 2001-ए-की बात है जब वो (डाक्टर) मेरी बहन के ईलाज के लिए घर आया था। चूँकि हम ग़रीब थे। उस ने हम से हमदर्दी का इज़हार किया।

2003 में अपनी क्लीनिक में मुझे मुलाज़मत दी। एक मर्तबा उस ने मुझे चंद इंजैक्शन दिया और बाद में इस्मत रेज़ि की। वो मुझे मनशियात देता रहा। मेंमनशियात की आदी होचुकी थी और वो मेरा जिन्सी इस्तिहसाल शुरू कर दिया था। इन वाक़ियात से वाक़िफ़ करवाने के लिए मैंने उस (डाक्टर सतीश चंद्रा) की बीवी से शिकायत करने की कोशिश की लेकिन बीवी ने मुझे धक्के मार कर वापिस चला दिया।

यही वजह थी कि डाक्टर के कत्ल के बाद उस के मर्दाना आज़ा में उस की ज़िद्दी बीवी को पार्सल करना चाहती थी। कत्ल की तफ़सीलात बयान करते हुए प्रीति बालकमी ने कहा कि डाक्टर ने 21 जुलाई की रात मुझे गर्वनमैंट गेस्ट हाइज़ तलब किया था और मैंने उस की शराब में वही मंशियात मिला दिया जो कभी मुझे दिया करता था, जैसे ही वो बेहोश हुवा में ने ऑप्रेशन के लिए इस्तिमाल किए जाने वाले नशतर से इस का गला काट दिया और बाद में उस के पोशीदा आज़ा काट दी ताकि उस की बीवी को इस इबरतनाक हक़ीक़त से वाक़िफ़ करवाया जा सके।

कानपूर के स्पैशल सुप्रिटेण्डेट पुलिस यशासवी यादव ने कहा कि प्रीति ने वहशयाना जुर्म का एतराफ़ तो करली है लेकिन वो चंद नफ़सियाती मसाइल का शिकार थी। हम अदालत से दरख़ास्त करेंगे कि उस की सेहत पर तवज्जो दी जाये।