डाक्टर मनमोहन सिंह का कल दौरा सिंगापुर

सिंगापुर 19 नवंबर (पी टी आई) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह कल सिंगापुर के सरकारी दौरा पर पहुंचेंगी, जहां इस शहर नुमा मलिक के साथ बाहमी ताल्लुक़ात को मज़ीद मुस्तहकम बनाने केलिए मुज़ाकरात करेंगॆ।

सिंगापुर की वज़ारत-ए-ख़ारजा ने अपने ब्यान में कहा हीका डाक्टर मनमोहन सिंह के इस दौरा से हिंदूस्तान और सिंगापुर के माबैन मज़बूत-ओ-मुस्तहकम बाहमी ताल्लुक़ात का इज़हार होता है। सिंगापुर ने दोनों मुल्कों के क़ाइदीन के दरमयान गरमजोशाना राबतों का इआदा किया। वज़ीर-ए-आज़म ली हैसियन लिविंग डाक्टर मनमोहन सिंह के एज़ाज़ में 20 नवंबर को सरकारी ख़ैरमक़दमी तक़रीब के इलावा ज़ुहराना का एहतिमाम करेंगी। डाक्टर सिंह इस मौक़ा पर मेज़बान सदर टोनी तान किंग याम के इलावा साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म ली को एन यू और एज़ाज़ी सीनीयर वज़ीर गोचोक टाउन से भी मुलाक़ात करेंगी।

अमरीकी कंपनीयों केलिए हिंदूस्तानी क़वानीन की पाबंदी लाज़िमी , ओबामा को मनमोहन सिंह का पैग़ाम
बाली। 18 नवंबर (यू एन आई) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने आज अमरीकी सदर बराक ओबामा से कहा है कि ऐटमी ज़िम्मेदारी क़ानून पर अमरीकी तशवीशात सिर्फ़ मुल्की क़ानून के तहत ही दौर की जा सकती हैं।यहां अमरीकी सदर के साथ अपनी मुलाक़ात के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए डाक्टर सिंह ने कहा कि मैंने उन से कहा है कि हमारे यहां क़ानून है और ज़ाबते वज़ा किए गए हैं।

इस लिए हमें अमरीकी तशवीशात का हल मुल्की क़ानून के अंदर रहते हुए निकालना होगा ताहम हिंदुस्तान शिकायात दूर करने के लिए तैय्यार है।हिंदूस्तान ने कल इस साल पार्लीमैंट में मनज़ोरा ऐटमी ज़िम्मेदारी क़ानून के ज़ाबतों की सर अहित की है। इस की कुछ दफ़आत पर अमरीकी कंपनीयों को एतराज़ हैं।वज़ीर-ए-आज़म 9 वीं आसियान कान्फ़्रैंस में हिस्सा लेने यहां आए हुए हैं।