डीज़ल कारॊ सिगरेटों पर मज़ीद लेवी का इमकान

नई दिल्ली 02 नवंबर (एजैंसीज़) मर्कज़ी वज़ारत फ़ीनानस, सिगरेटों और डीज़ल कारों पर मज़ीद लेवी आइद करने के इमकानात का जायज़ा ले रही है।

बाअज़ सरकारी ओहदेदारों का ख़्याल है कि ये इक़दाम मालिया के हुसूल में मदद करेगा जिस की इंतिहाई ज़रूरत है। इस से ना तो इफ़रात-ए-ज़र में इज़ाफ़ा होगा, और ना ही मआशी तरक़्क़ी मुतास्सिर होगी। रक़म की क़िल्लत से दो-चार हुकूमत इन्हितात पज़ीर मईशत में मआशी मंसूबा की बनिसबत कम हासिल होने वाले मालिया की मदद के मक़सद से जो मंसूबा बना रही है, इन में ख़िदमात पर टैक्स आइद करना भी शामिल है।

तजावीज़ से वाक़िफ़ मर्कज़ी वज़ारत फ़ीनानस के दो ओहदेदारों में से एक ने कहा कि डीज़ल कारों और सिगरेटों पर डयूटीज़ में इज़ाफ़ा के बिशमोल कई तजावीज़ हुकूमत के ज़ेर-ए-ग़ौर हैं।

अपनी शनाख़्त पोशीदा रखने की शर्त पर दूसरे ओहदेदार ने कहा कि मालिया में इज़ाफ़ा के लिए मुतबादिल ज़राए की तलाश इंतिहाई सरगर्मी से जारी है क्योंकि मर्कज़ी वज़ारत फ़ीनानस एक ऐसे वक़्त जबकि इस पर अज़ीम दबाव् पड़ रहा है, अपनी माली महारत का सबूत देना चाहती है।

माली ख़सारा का निशाना जी डी पी का 4.6 फ़ीसद मुक़र्रर किया गया है और वज़ारत उस की तकमील को यक़ीनी बनाना चाहती ही। मर्कज़ी वज़ीर फ़ीनानस परनब मुकर्जी जारीया हफ़्ता के अवाख़िर में जब बिलवासता मुहासिल की वसूली के आदाद-ओ-शुमार हासिल होजाएंगी, उन पर नज़र-ए-सानी के दौरान लेवीज़ के बारे में क़तई फ़ैसला करेंगी।

ऐक्साईज़ डयूटी और ख़िदमात टैक्स में इज़ाफ़ा किया जाता है, कि मनमोहन सिंह को 15 अक्तूबर को माहिरीन मआशियात केसाथ एक मुलाक़ात का मौज़ू था। 16 माह के दौरान पहली बार ऐक्साईज़ डयूटी की वसूली में माह सितंबर में कमी हुई जबकि कस़्टम़्स डयूटी की वसूली नहीं के बराबर है जिस से अंदेशे पैदा होगए हैं कि हुकूमत बिलवासता मुहासिल के तरमीम शूदा निशाना 4.40 लाख करोड़ रुपय की तकमील से क़ासिर रहेगी।

ताज़ा तरीन महसला मालूमात के मुताबिक़ ज़ाहिर होता है कि हुकूमत बजट के तख़मीना के मुताबिक़ 70 फ़ीसद माली ख़सारा की सिर्फ निस्फ़ हद तक पा बजाई करसकी है हालाँकि अख़राजात मुंजमिद किए जा चुके हैं। इन दो ख़िदमात के शोबों में लेवीज़ में इज़ाफ़ा से बिशमोल मालिया की गशत पर मुरत्तिब होने वाले असरात का जायज़ा लिया जाएगा।