डॉ प्रसन्ना कुमार मोहंती, नए चीफ़ सेक्रेटरी

हैदराबाद 01 मई: डाक्टर प्रसन्ना कुमार मोहंती रियासत के नए चीफ़ सेक्रेटरी होंगे। चीफ़ मिनिस्टर ने उन्हें मिनि मैथीयू का जांनशीन मुक़र्रर किया है।

चीफ़ मिनिस्टर की मंज़ूरी के बाद आज इस सिलसिले में बाक़ायदा अहकामात जारी किए गए। मिनी मैथीयू आज वज़ीफ़ा पर सबकदोश होगईं।

हुकूमत ने उन्हें सुबकदोशी के बाद इस ओहदे पर तीन माह की तौसी दी थी। डाक्टर प्रसन्ना कुमार मोहंती का ताल्लुक़ 1979‍ के आई ए एस बयाच से है और उन्हें रियासत का चीफ़ सेक्रेटरी मुक़र्रर करने के लिए किरण कुमार रेड्डी ने मर्कज़ से उन की ख़िदमात हासिल की हैं।

उन के तकरुर के सिलसिले में सेक्रेटरी पोलटीकल एम शेवा कुमार ने आज जी ओ आर टी 1950 जारी किया है। वाज़िह रहे कि डाक्टर मोहंती के चीफ़ सेक्रेटरी की हैसियत से तकरुर के मसले पर तनाज़ा पैदा होने का इमकान है।

हुकूमत ने सीनियारिटी को नज़रअंदाज करते हुए बाअज़ सीनीयर ओहदेदारों को इस ओहदा के लिए ग़ौर नहीं किया।बताया जाता है कि मोहंती से ज़्यादा सीनियारिटी रखने वाले बाअज़ ओहदेदार हुकूमत के इस फ़ैसले के ख़िलाफ़ सेंट्रल एडमिनिस्ट्रेटिव ट्रिब्यूनल से रुजू होने पर ग़ौर कररहे हैं।

इसी दौरान हुकूमत ने 1979 आई ए एस बयाच से ताल्लुक़ रखने वाले आई वाई आर कृष्णा राव‌ स्पैशल चीफ़ सेक्रेटरी ज़राअत, मार्किटिंग-ओ-कोआपरेटिव डिपार्टमैंट का तबादला करते हुए उन्हें चीफ़ कमिशनर लैंड एडमिनिस्ट्रेशन -ओ-स्पैशल चीफ़ सेक्रेटरी मुक़र्रर किया है। इस सिलसिले में जी ओ आर टी 1951 जारी किया गया।