ड्रग्स और स्मगलरों के ख़िलाफ़ ऐन्टी नारकोटिक सेल का क़ियाम

शहर में ड्रग्स की स्मगलिंग से सख़्ती से निमटने के लिए आज ऐन्टी नारकोटिक सेल का आग़ाज़ किया गया। ये सेल सिटी पुलिस के शोबा डिटेक्टिव डिपार्टमैंट के तहत दोनों शहरों के लिए काम करेगा । कमिशनर पुलिस मिस्टर ए के ख़ान ने आज इस सेल की इफ़्तिताही तक़रीब से ख़िताब करते हुए कहा कि शहर में बढ़ते हुए ड्रग्स के कारोबार की रोक थाम और स्मगलर्स के ख़िलाफ़ बड़े पैमाना पर कार्रवाई की ग़रज़ से ऐन्टी नारकोटिक सेल क़ायम किया गया है ।

ये सेल तीन शोबों टकनीकल विंग , सरवीलयनस विंग और इनवेसटीगैशन विंग पर मुश्तमिल है और ये सेल साइबर क्राईम सेल की मदद भी हासिल करेगा ताकि फ़ोन काल्स पर नज़र रखी जा सके । मिस्टर ख़ान ने बताया कि सरवीलनस विंग मुक़ामी पुलिस नारकोटिक कंट्रोल ब्यूरो और सी आई डी की मदद भी हासिल करेगा । नारकोटिक सेल के तहत सिर्फ उन डी पी ऐस ऐक्ट के मुक़द्दमात दर्ज किए जाऐंगे ताकि उन मुक़द्दमात की तहक़ीक़ात आसानी से की जा सके ।

उन्हों ने कहा कि दुनिया भर में ड्रग्स के ख़िलाफ़ बड़े पैमाना पर जंग लड़ी जा रही है लेकिन गुज़श्ता तीन साल में आंधरा प्रदेश बिलख़सूस हैदराबाद में ये कारोबार देखा गया है । उन्हों ने बताया कि अफ्रीकी तलबा स्टूडेंटस वीज़ा पर हैदराबाद पहूंच कर ड्रग्स स्मगलिंग का कारोबार करते हुए फ़िल्मी सनअत से ताल्लुक़ रखने वाले अफ़राद और पब्स और स्टार होटल्स में ड्रग्स फ़राहम कररहे हैं । उन्हों ने कहा कि इस कारोबार पर क़ाबू पाने के लिए अवाम का तआवुन बेहद ज़रूरी है ।

उन्हों ने कहा कि गुज़श्ता दो साल में ड्रग्स से मुताल्लिक़ जुमला 18 मुक़द्दमात दर्ज किए गए हैं । साल 2010 में 7 और 2011 -में 11 मुक़द्दमात दर्ज किए गए हैं और उन मुक़द्दमात के तहत 53 अफ़राद बशमोल 21 बैरूनी शहरी शामिल है । उन्हों ने कहा कि साल 2010 – में दर्ज किए गए मुक़द्दमात में मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ चार्ज शीट भी दाख़िल की गई है और ये मुक़द्दमात मुक़ामी अदालतों में ज़ेर-ए-इलतिवा है ।

मिस्टर ख़ान ने बताया कि ड्रग्स के स्मगलिंग और इस के इस्तिमाल की रोक थाम के लिए वालदैन और तालीमी इदारे अहम रोल अदा करें चूँकि नौजवानों को बुनियादी तौर पर रहबरी की जा सके । इस सेल के इफ़्तिताह के मौक़ा पर ऐडीशनल कमिशनर क्राइम्स मिस्टर संतोष मोहरा , डिप्टी कमिशनर पुलिस डिटेक्टिव डिपार्टमैंट मिस्टर जय सत्य ना रावना और दीगर आई पी ऐस ओहदेदार मौजूद थे ।