ड्रोन हमलों के ख़िलाफ़ पाकिस्तान का शदीद एहतिजाज

पाकिस्तान ने आज ड्रोन हमलों के ख़िलाफ़ सीनीयर अमेरीकी सफ़ीर को तलब करते हुए एहतिजाज दर्ज कराया । दफ़्तार-ए-ख़ारजा के तर्जुमान मुअज़्ज़म ख़ान ने बताया कि सयासी सिफ़ारती सफ़ीर जनाथन को दफ़्तार-ए-ख़ारजा तलब किया गया जहां डायरेक्टर जनरल (अमेरीकी उमोर) ने कल अफ़्ग़ान सरहद से मुत्तसिल क़बाइली पट्टी पर किए गए ड्रोन हमलों पर शदीद एहतिजाज किया जिस में 4 दहश्तगर्द हलाक हो गए थे ।

वाशिंगटन में पाकिस्तानी सिफ़ारतख़ाना के ज़रीया भी इसी तरह का एहतिजाज दर्ज कराया गया । इस दौरान पाकिस्तान और अफ़्ग़ानिस्तान के लिए ख़ुसूसी अमेरीकी नुमाइंदे मार्क गिरा समीन की ईस्लामाबाद में बातचीत नाकाम होने के बाद पेनटगान ने कहा कि पाकिस्तान के साथ अमेरीका के रवाबित इंतिहाई कशीदा हो चुके हैं लेकिन दोनों ममालिक बाहमी मसाएल को हल करने की कोशिश कर रहे हैं ।

पेनटगान के तर्जुमान बहरीया के कैप्टन जान करबई ने एक न्यूज़ कान्फ्रेंस में बताया कि पाकिस्तान के साथ हमारे ताल्लुक़ात काफ़ी कशीदा हो चुके हैं । बिलख़सूस नवंबर के अवाख़िर में पेश आए वाक़्या ने हालात को ज़्यादा कशीदा कर दिया । हम बाहमी रवाबित को बेहतर बनाने के लिए कोशिश कर रहे हैं ।

ताहम उन्होंने पाकिस्तानी क़ियादत के साथ जारी बातचीत की तफ़सीलात बताने से इनकार किया । गुज़शता साल 26 नवंबर को नाटो के फ़िज़ाई हमला में 24 पाकिस्तानी सिपाही हलाक हो गए थे । इस के बाद से दोनों ममालिक के माबैन रवाबित कशीदा हो गए । गिरा समीन ने गुज़शता हफ़्ता ईस्लामाबाद पहुंच कर पाकिस्तानी क़ियादत से सिलसिला वार मुलाक़ातें कीं लेकिन अमेरीकी मीडीया ने बातचीत को नाकाम क़रार दिया ।