तन्क़ीदों से घबराकर वज़ीर-ए-आज़म पोतिन की वेबसाइट बंद

मास्को 17 जनवरी(एजैंसीज़) वज़ीर-ए-आज़म रूस विलादमीर पितिन ने अपनी सदारती मुहिम के फ़रोग़ के लिए एक वेबसाइट का आग़ाज़ किया था लेकिन चंद ही घंटों के अंदर अवामी शदीद तन्क़ीद का सेलाब आगया जिस से घबराकर उन्होंने अपनी वेबसाइट बंद करदी। एक शहरी ने अपने तबसरे में तहरीर किया था कि बराह-ए-करम आप सरगर्म सियासत से सबकदोश होजाएं।

इस का ये तबसरा अवाम में इतना मक़बूल हुआ कि वेबसाइट पर सदारती मुहिम की ताईद में ब्यानात आने के बजाय मनफ़ी रद्द-ए-अमल ज़ाहिर होने लगा। एक और शख़्स ने राय देते हुए कहा कि वो वज़ीर-ए-आज़म पोतिन को मश्वरा देता है कि वो सदारती इंतिख़ाबात की दौड़ से बाहर हो जाएं। रूसी दस्तूर के बमूजब किसी भी शख़्स के मुसलसल दो से ज़्यादा मर्तबा सदर के ओहदे पर फ़ाइज़ रहने पर पाबंदी है।

वज़ीर-ए-आज़म विलादमीर पोतिन दो मीयादों तक सदर के ओहदे पर फ़ाइज़ रहने के बाद इस क़ानून से बचने के लिए एक मीयाद के लिए अपने ओहदे से सबकदोश होगए थे और सदारत अपने बा एतिमाद साथी मीडोडीफ़ के सपुर्द करदी थी। एक मीयाद की तकमील पर वो दुबारा सदारती उम्मीदवार नामज़द हुए हैं।

लेकिन गुज़श्ता पारलीमानी इंतिख़ाबात में इन की पार्टी यूनाइटेड रशिया पार्टी को रूसी पार्लीमैंट के ऐ वान-ए-ज़ेरीं डोमा में अक्सरीयत हासिल करने के लिए सख़्त मुसाबक़त करनी पड़ी और वो बमुशकिल सादा अक्सरीयत हासिल करसके। ताहम इंतिख़ाबात में बदउनवानीयों के इल्ज़ामात आइद करते हुए रूस ने वसीअ पैमाने पर अवाम के एहितजाजी मुज़ाहिरे देखे गए जिन्हें वज़ीर-ए-आज़म पोतिन ने ताक़त के ज़रीया कुचल दिया। सदारती इंतिख़ाबी मुहिम के लिए उन्हों ने अपनी वेबसाइट का आग़ाज़ किया था।