तरावीह पढ़ाने वाले अइम्मा को 10 हज़ार रुपये दिए जाएं

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना मुहम्मद महमूद अली ने रुकने असेंबली बी जे पी चिन्तला रामचंद्ररेड्डी की पेश करदा तजवीज़ से इत्तेफ़ाक़ करते हुए माह रमज़ान के दौरान मसाजिद में नमाज़ तरावीह पढ़ाने वाले हुफ़्फ़ाज़-ओ-पेशइमामों को कम अज़ कम 10 हज़ार रुपये की माली इमदाद का तीक़न दिया।

बी जे पी रुकने असेंबली हलक़ा खैरताबाद सी रामचंद्ररेड्डी ने माह रमज़ान के सिलसिले में मुनाक़िदा मीटिंग में ये तजवीज़ पेश की। उन्होंने कहा कि मनादिर में साल में एक मर्तबा मुनज़्ज़म किए जाते हैं। पुजारियों को किसी मंदिर में 10 हज़ार और किसी मंदिर में 15 हज़ार रुपये और बड़ी मनादिर में 20 हज़ार रुपये ख़ुसूसी तौर पर अदा किए जाते हैं लिहाज़ा इन ही ख़ुतूत पर हर माह रमज़ान के मौके पर मसाजिद में नमाज़ तरावीह पढ़ाने वाले हुफ़्फ़ाज़ इमामों को कम अज़ कम 10 हज़ार रुपये हुकूमत की तरफ से दिए जा सकते हैं।

रामचंद्ररेड्डी ने कहा कि पिछ्ले साल भी इसी नौईयत के मीटिंग में ये तजवीज़ पेश की थी तब भी महमूद अली साहिब उन्हें यकीन् दिया था लेकिन अमल आवरी नहीं होसकी। हुकूमत की तरफ से करोड़ों रुपये गै़रज़रूरी ख़र्च किए जाते हैं और एक अच्छे काज़ के लिए सिर्फ़ चंद करोड़ रुपये ख़र्च किए जाएं तो हुकूमत को कोई फ़र्क़ नहीं पड़ेगा। उन्होंने माह रमज़ान के मौके पर हलक़ा असेंबली खैरताबाद में पाए जाने वाले 469 मसाजिद में सफ़ाई और पानी के बेहतर इंतेज़ामात करने की ख़ाहिश की।