तलबा को अपना मेयार तालीम बुलंद करने का मश्वरा

भैंसा, 29 अप्रैल: भैंसा में इक़रा उर्दू हाई स्कूल में साल के इख़तेताम पर तालीमी साल 12-13 में नुमायां कारकर्दगी दिखाने वाले तलबा‍ में इनामात की तक़सीम अमल में आई। आज इक़रा उर्दू हाई स्कूल बंगला गली में एक तक़रीब मुनाक़िद हुई जिस में मदरसा हाज़ा के सदर मुदर्रिस शेख़ मीराँ की सदारत में स्कूल के बेहतर मुज़ाहिरा करने वाले तलबा-ओ-तालिबात को मुख़्तलिफ़ इनामात से नवाज़ा गया।

इस तक़रीब में ख़िताब करते हुए सदरे मुदर्रिस इक़रा स्कूल शेख़ मीराँ ने तलबा‍ -ओ- तालिबात से ख़िताब करते हुए कहा कि मौजूदा दौर में तलबा अपने तालीमी मेयार को बुलंद करें और साथ ही साथ अपने किरदार को भी बेहतर बनाएं। तलबा को चाहिए कि वो अपने असातिज़ा का अदब-ओ-एहतिराम करते हुए बुलंदी हासिल करें। इक़रा स्कूल के प्राइमरी सतह पर जमात अव्वल ता पंजुम के तलबा‍ -ओ- तालिबात में इनाम अव्वल पंजुम जमात की तालिबा मिसबाह माहीन बिंते अज़हरुद्दीन ने हासिल किया और इनाम दोम प्राइमरी सतह पर चहारुम जमात की तालिबा शगुफ़्ता बतूल ने हासिल किया।

इसी तरह हाई स्कूल सतह पर जमात शशुम ता हशतुम में हफ़तुम जमात के तालिबे इल्म यूनुस ख़ान ने साल 12-13 के बेहतरीन तालिबे इल्म का इनाम अव्वल हासिल किया। जमात हशतुम की तालिबा मुसर्रत प्रवीन‌ बिंते अबदूल्लतीफ़ को इनाम दोम हासिल हुआ। तलबा‍ -ओ- तालिबात में ख़ुसूसी इनामात भी तक़सीम किए गए जिन में जीनियस स्टूडैंट का इनाम यूनुस ख़ान और पुरकशिश आवाज़ की हामिल तालिबा मुस्कान बेगम को वाइस आफ़ इक़रा का इनाम और ज़हीन तालिबा का इनाम मिसबाह माहीन जमात पंजुम की तालिबा को और हफ़तुम जमात की तालिबा मेहरीन तहनियत को ख़ुशअख़लाक़ तालिबा का इनाम हासिल हुआ। हशतुम जमात की सबीहा बेगम को रियाज़ी में माहिर तालिबा का इनाम दिया गया।