तलबा में ज़ौक़ मुताला को प्रवान चढ़ाने का मश्वरा

लाइब्रेरी कुतुब के ज़रीया तलबा में शौक़ मुताले को प्रवान चढ़ा‍ए और इसके ज़रीया तलबा में दरस‍ और तदरीस में तरक़्क़ी-ओ-तरवीज हासिल करें । ये बात राजीव विद्या मिशन प्रोजेक्ट ऑफीसर मिस्टर बाबू भूक्या ने कही ।

राजीव विद्या मिशन की जानिब से चहारशंबा को एक रोज़ा जायज़ा इजलास बराए मदर्से नज़मा-ए-मुनाक़िद किया गया । इस ख़सूस में मदर्सों के असातिज़ा की तदरीसी रहबरी के लिए लाइब्रेरी कुतुब का एक सेट जिसमें इंग्लिश , उर्दू डिक्शनरी , मुस्लमान साईंसदाँ और उनके ख़िदमात , हिंदूस्तान की आज़ादी और उल्मा के ख़िदमात , तालीमी रहनुमाई और सुलह कारी उर्दू ज़बान की तदरीस , साईंस की तदरीस , उर्दू सर्फ , उर्दू नहू , परवाज़ , तालीम एक तहरीक के कुतुब मुहय्या किए गए ।

इस ख़सूस में जनाब बाबू भूक्या ने अपनी तक़रीर को मज़ीद जारी रखते हुए कहा कि मदर्से के तलबा निसाबी किताबों के साथ साथ दीगर किताबों को पढ़ने का मौक़ा फ़राहम करें ताकि तलबा-ए-में मुताला का शौक़ पैदा हो ।

दीनी और् दुनयावी मालूमात से रोशनास भी हो सकें । यहां हर एक इंसान को तरक़्क़ी करने का पूरा पूरा हक़ है और उन्होंने कहा कि ओपन स्कूल्स के ज़रीया जमात दहम के इम्तेहानात में शिरकत करने वाले मदारिस के तलबा को हर हफ़्ता मुनाक़िद होने वाले तरबियती क्लासेस में शिरकत के लिए पाबंदी से रवाना करें ।

इस तक़रीब में AMO मिस्टर बालाजी नाविक ,मुनीर अहमद उद्दीन रिसोर्स पर्सन अबदुल ग़फ़ूर , और दीगर ने शिरकत की ।