तहरीक अद मे एतिमाद पेश करने तृणमूल कांग्रेस का इशारा

नई दिल्ली, ०२ अक्तूबर: तृणमूल कांग्रेस सरबराह ममता बनर्जी ने रीटेल शोबा में रास्त बैरूनी सरमाया कारी ( विदेशी निवेशको) की इजाज़त और क़ीमतों में इज़ाफ़ा पर मर्कज़ी हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि इन की पार्टी पार्लीमेंट में तहरीक अदमे एतिमाद भी पेश कर सकती है।

पार्लीमेंट (संसद)के आइन्दा सेशन में ऐसा मुम्किन है। उन्होंने मुतअद्दिद (बहुत से) सयासी पार्टीयों से अपील की कि वो हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे एतिमाद पेश करने में इन से तआवुन करें। जंतर मंतर पर मुनाक़िदा एहतिजाजी रैली से ख़िताब करते हुए उन्होंने कहा कि इन के इल्म में ये बात आई है कि मुल्क में आम इंतिख़ाबात आइन्दा साल मार्च में मुनाक़िद होंगे ।

रैली में एन डी ए कन्वीनर शरद यादव भी शरीक थे। ममता बनर्जी ने कहा कि हम ख़ुद भी नहीं चाहते कि मौजूदा हुकूमत हमारे सुरों पर मुसल्लत रहे। अगर ज़रूरत पेश आई तो हम हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे एतिमाद पेश करेंगे। याद रहे कि तृणमूल कांग्रेस ने हाल ही में यू पी ए हुकूमत की ताईद से दसतबरदारी ( समर्थन से इंकार) इख़तियार करली है। लोक सभा में तृणमूल कांग्रेस के 19 एम पीज हैं।

ममता बनर्जी जिन की पार्टी ने रीटेल में एफडी आई, डीज़ल क़ीमतों में इज़ाफ़ा और एल पी जी गैस की महिदूद ( सीमित) तादाद के ख़िलाफ़ एहतिजाज किया था, ने कहा कि वो इन फ़ैसलों के ख़िलाफ़ क़रारदाद भी मंज़ूर करवाईंगी।