तारा चौधरी की गिरफ़्तारी वी आई पीज की नींदें हराम

सादा लौह कमसिन और भोली भाली लड़कीयों को पुरकशिश मुलाज़मतों का लालच देते हुए जिस्मफरोशी-ओ-क़हबा गिरी के कारोबार में ज़बरदस्ती मुलव्विस करने के इल्ज़ाम के तहत तेलगू फिल्मों की अदाकारा तारा चौधरी की गिरफ़्तारी दिलचस्पी मोड़ इख़तियार कर गई है । कई सनसनीखेज़ इन्किशाफ़ात हुए हैं ।

बिलख़सूस तारा चौधरी की घर पर पुलिस धावे के दौरान कई अहम तरीन शख़्सियात के वीज़िटंग कारडज़ दस्तयाब हुए हैं जिस से सैंकड़ों सफेद पोश नामवर समाजी शख़्सियात के इलावा खद्दर पोश सयासी क़ाइदीन की नींदें हराम होगई होंगी ।

इस से ज़्यादा हैरत की बात ये है कि ख़ुद तारा चौधरी ने कई नाम निहाद इज़्ज़तदार नामी गिरामी ज़ी असर-ओ-दौलतमंद अफ़राद के साथ मख़र्रिब उल-ईख़लाक़ हरकात करते हुए इन लम्हों को वीडीयो रिकार्डिंग के ज़रीया कलमबंद करलिया था जिस का मक़सद उन शख़्सियात को ब्लैक मेल करना था। ब्यान किया जाता है कि तारा के हुस्न का शिकार होने वालों में एक रुकन पार्लीमैंट और एक साबिक़ मेयर भी शामिल हैं ।

तारा चौधरी का ये दिलचस्प हैरत अंगेज़-ओ-सनसनीखेज़ वाक़िया उस वक़्त मंज़रे आम पर आया जब एक टेलीविज़न चैनल ने ये ख़बर जारी की कि मज़कूरा तेलगू अदाकारा कई बेक़सूर कमसिन और सादा लौह लड़कीयों को बेहतर और पुरकशिश मुलाज़मतों का झांसा देते हुए क़हबा गिरी और जिस्मफरोशी के कारोबार में मुलव्विस होने पर मजबूर कर रही है । जिस पर पुलिस ग़ैर मामूली तेज़ी के साथ चौकस-ओ-मुतहर्रिक होगई है ।

जिस के नतीजा में तारा और इस के शौहर प्रसाद को गुज़शता रोज़ गिरफ़्तार कर लिया गया । ये वाक़िया उस वक़्त मंज़रे आम आया जब तारा की धोका बाज़ी का शिकार लड़की सिरी लक्ष्मी ने एक ख़ानगी टेलीविज़न चैनल पहुंच कर एक दर्द भरी दास्तान ब्यान की और इल्ज़ाम आइद किया कि तारा ने इस को कई आलूदा शहवत परस्त दौलतमंद और ज़ी असर अफ़राद केलिए राहत का सामना बनाया ।

सिरी लक्ष्मी ने कहा कि तारा ने इस को पुरकशिश मुलाज़मत का झांसा दिया था और वो इस के क़रीब में एक ख़ूबसूरत ख़ाब आँखों ले विशाखापटनम से हैदराबाद आई थी । लेकिन इस वक़्त सिरी लक्ष्मी की हैरत की कोई इंतिहा-ए-नहीं रही जब किसी अजनबी मर्द ने इस को बताया कि वो इस लड़की को ख़रीदा है और जिस्मफरोशी के लिए मजबूर किया गया ।

इस लड़की को 15 दिन तक क़ैदी की तरह एक बंद कमरा में रखा गया लेकिन वो किसी तरह फ़रार होने में कामयाब होगई । बाद अज़ां एक टी वी चैनल पहुंच कर अपने बचाउ के लिए मदद तलब की । इस टेलीविज़न चैनल ने इल्ज़ाम आइद किया कि तारा ने इस के ज़िम्मेदारों को धमकी दी थी कि इस ख़बर की नशर को रोक दिया जाय वर्ना संगीन नताइज बरामद होंगे ।

बाद अज़ां पुलिस टीम इस टेलीविज़न चैनल के दफ़्तर पहुंच गई और बिगड़े हुए दौलतमंदों की शैतानी शहवत की शिकार लड़की को वहां से लेकर चली गई । दौरान तहक़ीक़ात पुलिस को पता चला कि तारा चौधरी के ना सिर्फ हैदराबाद बल्कि बैंगलौर में भी कई वी आई पीज से क़रीबी रवाबित हैं ।