तारिक़ क़ासिमी के ख़िलाफ़ गोरखपुर बम धमाका केस, 2 जून को फ़ैसला

लखनऊ, 1 जून ( सियासत न्यूज़) गोरखपुर के गोला घाट में मार्च 2007 को हुए बम धमाके के मुल्ज़िम हकीम तारिक़ क़ासिमी पर से मुक़द्दमा वापस लेने की दरख़ास्त सरकारी वकील ने एडीशनल ज़िला‍ ओ‍ सेशन जज गोरखपुर की अदालत में गुज़ारी रियासती हुकूमत की जानिब से पेश करदा मुक़द्दमा की वापसी की दरख़ास्त में कहा गया है कि इंसाफ़ के तक़ाज़ों को पूरा करने के तहत ये दरखास्त दी जा रही है । दरखास्त में कई और नकात उठाए गए हैं जिन की बुनियाद पर रियासती हुकूमत ने हकीम तारिक़ क़ासिमी पर से मुक़द्दमा वापस लेने का फ़ैसला किया है ।

फ़ाज़िल अदालत ने इस दरख़ास्त पर फ़ैसले के लिए 12 जून की तारीख़ मुक़र्रर की है । याद रहे कि हकीम तारिक़ क़ासिमी लखनऊ फ़ैज़ाबाद वारणसी की कचहरी में नवंबर 2007 को बम धमाकों के भी मुल्ज़िम हैं । उन पर से ये मुक़द्दमात उठाने का फ़ैसला रियासती हुकूमत ने किया है ।

इस सिलसिले में रियासती हुकूमत की जानिब से मुक़द्दमा वापस लेने की दरख़ास्त अप्रैल के आख़िर में बाराबंकी एडीशनल ज़िला‍ ओ‍ सेशन जज कल्पना की अदालत में गुज़ारी गई फ़ाज़िल अदालत ने हुकूमत की इस पेश करदा दरखास्त 10 मई को मुस्तरद कर दी थी अभी तक रियासती हुकूमत ने इस फ़ैसले के ख़िलाफ़ हाइकोर्ट में अपील दाख़िल नहीं की है ।