तालिबान के साथ पाकिस्तान के अमन मुज़ाकरात जारी

ईस्लामाबाद । 31 दिसम्बर(पी टी आई) पाकिस्तानी जासूस इदारा आई ऐस आई की क़ियादत ने एतराफ़ किया है केतालिबान के साथ ईस्लामाबाद के अमन मुज़ाकरात मुनाक़िद किए जा रहे हैं, जिस के चंद हैरतअंगेज़ नताइज बरामद होने की तवक़्क़ो रखी जा सकती है । पाकिस्तानी मीडीया रिपोर्ट के मुताबिक़ आई ऐस आई ओहदेदारों ने दिफ़ाई सैंट स्टैंडिंग कमेटी के बंद कमरा इजलास में 3 घंटों तक मुख़्तलिफ़ सवालात का जवाब देते हुए एतराफ़ किया कि तालिबान के साथ पाकिस्तान के अमन मुज़ाकरात जारी हैं और चंद हैरतअंगेज़ नताइज बरामद होने की तवक़्क़ो है ।

आई ऐस आई सरबराह लीफ़टननट जनरल अहमद शुजाअ पाशाह और उन के नायबीन ने अरकान-ए-पार्लीमैंट को तफ़सीलात सेवाक़िफ़ करवाया। उन्हों ने तौसीक़ की कि तालिबान बिलख़सूस मुक़ामी अस्करीयत पसंदों के साथ जारी बातचीत एक अहम मरहला में पहुंच चुकी है और आइन्दा चंद माह के दौरानबाअज़ अहम कामयाबीयों की तवक़्क़ो है । हालिया चंद माह के दौरान वज़ीर-ए-आज़मयूसुफ़ रज़ा गिलानी और वज़ीर-ए-दाख़िला रहमान मलिक जैसे चंद सीनीयर क़ाइदीन ने पाकिस्तानी तालिबान के साथ किसी बातचीत की इत्तिलाआत की तरदीद की थी।

लेकिन आई ऐस आई ओहदेदारों ने इस उम्मीद का इज़हार किया है केरवां बातचीत के चंदइंतिहाई अहम और हैरतअंगेज़ नताइज बरामद होंगी। इन के मुताबिक़ अफ़्ग़ानिस्तान कीसूरत-ए-हाल तेज़ी के साथ तबदील होरही है और हम अपनी पालिसी का जायज़ा लेते रहेंगे ताकि वक़तन फ़वक़तन होने वाली तबदीलीयों से इस अमल को हम आहंग रखा जा सकी। ओहदेदारों पर जिरह के दौरान दहश्तगर्दी के ख़िलाफ़ लड़ाई में आई ऐस आई के रोल पर तवज्जा मर्कूज़ की गई।

आई ऐस आई ओहदेदारों ने कहा कि इस पालिसी का वक़फ़ावक़फ़ा से जायज़ा लिया जाता रहा है ताकि अफ़्ग़ानिस्तान से से मुताल्लिक़ अमरीकी मंसूबों में रौनुमा होने वाली तबदीलीयों से हम अपनी पालिसीयों को हम आहंग रख सकें। आई ऐसआई के साबिक़ सरबराह लीफ़टननट जनरल (रिटायर्ड) जावेद अशर्फ़ क़ाज़ी को जासूस इदाराके रोल के बारे में तफ़सीली तौर पर वाक़िफ़ करवाया गया।