तालीमी निसाब से ज़ाफ़रानी मवाद निकालने में हुकूमत कर्नाटक नाकाम

रियासत के एक सीनीयर कांग्रेस लीडर और साबिक़ वज़ीर प्रोफेसर डी के चन्द्र शेखर ने रियासती हुकूमत पर इल्ज़ाम लगाया हैके वो रियासत में फ़िर्कापरस्त अनासिर को रोकने में नाकाम साबित हुई है। खासतौर पर पिछली बी जे पी हुकूमत ने तालीमी निसाब को ज़ाफ़राने का काम अंजाम दियाथा, हुकूमत ने अब तक निसाब से इन मौज़ूआत को नहीं हटाया है।

उन्होंने हुकूमत को आवाज़ दी के कमसिन ज़हनों को खराब करने वाले फ़िर्कापरस्त निसाब को फ़ौरन ख़त्म किया जाये। डॉ बाबा साहिब अंबेडकर जयंती के मौके पर के पी सी सी दफ़्तर में मुख़ातिब होकर प्रोफेसर चन्द्रशेखर ने कहा कि बाबा साहिब अंबेडकर ने जो इंसाफ़ पसंद आईन तर्तीब दिया है, आज फ़िर्कापरस्त ताक़तें इसी आईने को मिटाने के दरपे हैं। इन ताक़तों को नाकाम बनाना सेक्युलर ताक़तों की ज़िम्मेदारी है।

उन्होंने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत ने तालीमी निसाब तर्तीब देने वाली कमेटीयों में एसे अफ़राद को मुक़र्रर किया है जो इस ज़हनीयत की तर्जुमानी करते हैं ,जिस ने मुल्क के सेक्युलर पार्टी की मुख़ालिफ़त की है। मुल्क भर में फिर्कावाराना ज़हर को फैलाने की साज़िश रचाने वाले अनासिर को उनकी हुदूद में रखने की कोशिश करनी चाहीए। इस मौके पर के पी सी सी सदर जी परमेश्वर ने मुख़ातिब होकर वज़ीर-ए-आला सदर उमय्या से मुतालिबा किया कि रियासत के कमज़ोर तबक़ात के बैकलॉग असामियों को जल्द अज़ जल्द पुर करने के लिए क़दम उठाए जाएं।