तालीमी फ़ीस और स्कालर शिप्स की इजराई में ताख़ीर

नलगनडा, ०५ जनवरी: ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) रियास्ती हुकूमत की जानिब से फ़ीस पा बजाई और तालीमी वज़ाइफ़ की इजराई में ताख़ीर-ओ-तसाहली का इल्ज़ाम आइद करते हुए वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी की जानिब से आज दफ़्तर ज़िला कलक्ट्रेट पर बड़े पैमाने पर धरना मुनज़्ज़म किया गया, जिस में सैंकड़ों की तादाद में तलबा-ए-ओ- तालिबात के इलावा सरपरस्तों की कसीर तादाद शरीक थी।

इस धरने की क़ियादत ज़िला कन्वीनर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी बी सोमी रेड्डी कररहे थी।पार्टी क़ाइदीन सिराज ख़ान, सुर्यकांत रेड्डी, प्रदीप रेड्डी, निरंजन रेड्डी, स्टूडैंट लीडर विनोद और दीगर शरीक थे। इस धरने को मुख़ातब करते हुए ज़िला कन्वीनर ने कहा कि वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी अलहदा रियासत तेलंगाना की ताईद में है, यहां के अवाम के जज़बात को मल्हूज़ रखते हुए पार्टी सदर ने ये फ़ैसला किया है।

धरने के मौक़ा पर जुए तेलंगाना के नारे बुलंद किए जा रहे थे। उन्हों ने कहा कि तालीमी साल 2011-12 जो
निस्फ़ से ज़ाइद होगया इमतिहानात का मौसम आने वाला है लेकिन हुकूमत फ़ीस रीमबर्समेनट केलिए मालिया जारी नहीं है जिस की वजह तलबा में बेचैनी महसूस की जा रही है।

आँजहानी डाक्टर वाई ऐस राज शेखर रेड्डी ने ग़रीब-ओ-मुतवस्सित तबक़ात को आला तालीम-ए-याफ़ता बनाने केलिए फ़ीस रीमबर्समेनट और तालीमी वज़ाइफ़ को तर्जीह दी थी जिस की वजह से हज़ारों तलबा आला तालीमी मैदान में आगे बढ़ रहे हैं लेकिन रियास्ती हुकूमत के सरबराह किरण कुमार रेड्डी तलबा की फ़ीस की पा बजाई स्कीम पर अमल आवरी में कोताही-ओ-तसाहली से काम ले रहे हैं।जिस की वजह से कॉलिजों के इंतिज़ामीया की जानिब से तलबा पर फ़ीस की अदायगी के लिए दबाव् डाला जा रहा है।

तलबा दौरान तालीम ज़हनी तनाव् का शिकार हो रहे हैं। रियास्ती हुकूमत को फ़ौरी इस जानिब तवज्जा देते हुए तलबा के तालीमी साल को ज़ाए होने से बचाना चाहिये। उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर पर शदीद तन्क़ीद करते हुए कहा कि हुकूमत के सरबराह फ़ौरी फ़ंड की इजराई के इक़दामात के बजाय गुमराह कुन ब्यानात दे रहे हैं।

गुज़श्ता दो साल से फीसों की अदमे अदाइगी की वजह से तलबा ग़ैर यक़ीनी सूरत-ए-हाल से दो-चार हो रहे हैं। उन्हों ने बताया कि जारीया साल माह फ़रवरी से फार्मेसी, एम सी ए, ए मबी ए और पी जी के इमतिहानात का इनइक़ाद अमल में लाया जा रहा है, अगर हुकूमत फ़ीस की अदायगी केलिए फ़ंड जारी नहीं करती है तो कॉलेज इंतिज़ामीया तलबा से फ़ीस की ज़बरदस्ती वसूली करने का ख़दशा है।

उन्हों ने रियास्ती हुकूमत से फ़ौरी तलबा में पाई जाने वाली इस बेचैनी को दूर करने केलिए फ़ंड की इजराई अमल में लाने का मुतालिबा किया।इस ख़सूस में ज़िला कलेक्टर ऐम मुक़्तेश़्वर राव् को तहरीरी याददाश्त भी पेश की गई।