तीसरे टेस्ट से क़बल हिंद-ऑस्ट्रेलियाई खिलाड़ियों की लफ़्ज़ी जंग

प्रथ, ११ जनवरी: ( पी टी आई) तीसरे और अहम टेस्ट के आग़ाज़ से क़बल ऑस्ट्रेलियाई और मेहमान टीम हिंदूस्तान के खिलाड़ियों के दरमयान लफ़्ज़ी जंग का आग़ाज़ हो चुका है ।

जिस का आग़ाज़ ऑस्ट्रेलियाई विकेट कीपर ब्रॉड हाडिन ने हिंदूस्तानी टीम को एक कमज़ोर टीम क़रार देते हुए किया । जिस पर शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए हिंदूस्तानी फ़ास्ट बोलर ज़हीर ख़ान ने हरीफ़ टीम पर बयानबाज़ी के बजाय ऑस्ट्रेलियाई विकेट कीपर को अपनी विकेट कीपिंग पर तवज्जा मर्कूज़ करने का मश्वरा दिया ।

हाडिन ने गुज़शता रोज़ हिंदूस्तानी टीम को एक कमज़ोर टीम क़रार देते हुए कहाकि जब मेहमान टीम के हक़ में बेहतर नताइज नहीं होते तो वो दुनिया में किसी और चीज़ से ज़्यादा तेज़ी के साथ बिखर जाती है ।

हाडिन के इस ब्यान पर ब्रहमी का इज़हार करते हुए हिंदूस्तानी फ़ास्ट बोलर ज़हीर ख़ान ने आज कहाकि हाडिन को अपनी नाक़िस विकेट कीपिंग के मुताल्लिक़ परेशान होना चाहीए और उन्हें अपनी कमज़ोर विकेट कीपिंग को बेहतर बनाने पर तवज्जा मर्कूज़ करनी चाहीए ।

ज़हीर ख़ान के इस ब्यान पर रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए ऑस्ट्रेलियाई फ़ास्ट बोलर पीटर सैडल ने अपने साथी विकेट कीपर की हिमायत की और कहा कि ज़हीर ख़ान का विकेट कीपिंग के मुताल्लिक़ ब्यान ग़ैर ज़रूरी है क्योंकि उन की जानिब से दिया जाने वाला मश्वरा इस लिए भी ग़ैर ज़रूरी है क्योंकि फ़ासट बोलर को विकेट कीपिंग के मुताल्लिक़ कोई इल्म नहीं ।

सैडल ने कहा कि वो नहीं समझते कि ज़हीर ख़ान ने जिस शोबा से मुताल्लिक़ ब्यान दिया है वो इस का कुछ इल्म भी रखते हैं ?

ज़हीर ख़ान ने ऑस्ट्रेलियाई सीनीयर बैटस्मैन रिकी पोंटिंग के मुताल्लिक़ इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि सिडनी ने पोंटिंग ने भले ही सैंचरी स्कोर की हो लेकिन वो ऐसे खिलाड़ी बाक़ी नहीं रहे जैसा कि माज़ी में उन्हें तसव्वुर किया जाता था ।

ज़हीर के बमूजब पोंटिंग ने सैंचरी तो कर ली है लेकिन वो मुअम्मर खिलाड़ी होचुके हैं और उन के खेल में वो फ़ित्री एतिमाद बाक़ी नहीं रहा । ज़हीर ख़ान का ये ब्यान दरअसल हाडिन के इन ख़्यालात पर तन्क़ीद का मज़हर भी हैं जिस में उन्हों ने हिंदूस्तानी टीम को मुख़ालिफ़ हालात में आसानी से बिखरने वाली टीम क़रार दिया है और कहा है कि बोर्ड पर हमालयाई स्कोर खड़ा करते हुए वो हरीफ़ टीम को मैदान पर आसानी से बिखेर देंगे ।

प्रथ में 13जनवरी को शुरू होने वाले तीसरे टेस्ट को सीरीज़ में एहमीयत हासिल है क्योंकि ऑस्ट्रेलियाई टीम यहां कामयाबी के ज़रीया सीरीज़ पर क़बज़ा करने के इलावा हिंदूस्तान के ख़िलाफ़ 4-0का वाईट वाश मुकम्मल करने की ख़ाहां होंगी तो दूसरी जानिब हिंदूस्तानी टीम सीरीज़ में ताहाल 0-2का ख़सारा बर्दाश्त करना पड़ रहा है वो यहां कामयाबी के ज़रीया सीरीज़ में वापसी की कोशां हैं ।

इन हालात में दोनों खिलाड़ियों की जानिब से ज़हनी बालादस्ती और नफ़सियाती सबक़त की कोशिश की जा रही है ।