तुर्की में ख़ातून ख़ुदकुश बमबार धमाका दो हलाक मुतअद्दिद ज़ख़मी

अनक़रा 30 अक्टूबर ( ए एफ़ पी ) तरक़्क़ी की के शहर हनगोल में एक ख़ातून ख़ुदकुश बमबार ने हुक्मराँ जमात के दफ़्तर के क़रीब ख़ुद को धमाका से उड़ाते हुए इस के ज़द में आने वाले दीगर दो अफ़राद को भी मौत के घाट उतार दिया ।

रवां साल के दौरान पेश आए अपनी नौईयत के इस पहले वाक़िया में इस्लाम पसंद जमात इंसाफ़-ओ-तरक़्क़ी के पार्टी के सुबाई हेडक्वार्टर को निशाना बनाया गया । मुक़ामी ज़िम्मेदार मुस्तफ़ा हाकान गुरू नशर ने कहा कि धमाका में दीगर कई अफ़राद ज़ख़मी भी हुए ।

ख़ातून ख़ुदकुश बमबार ने इस इलाक़ा में ये धमाका किया जो गुज़शता हफ़्ता ज़लज़ला से बुरी तरह मुतास्सिर हुआ है और इमदादी काम जारी हैं । इलावा अज़ीं दो दिन क़बल इस इलाक़ा में कुरद बाग़ीयों के ख़िलाफ़ सख़्त तरीन फ़ौजी कार्रवाई की गई थी ।

कुरद फ़ौजी पार्टी कई दहाईयों से तर्क हुकूमत के ख़िलाफ़ मुसल्लह जद्द-ओ-जहद में मसरूफ़ है लेकिनता हाल किसी भी तंज़ीम ने ताज़ा तरीन हमला की ज़िम्मेदारी क़बूल नहीं की है । वज़ीर-ए-दाख़िला इदरीस नईम शामीला ने क़ब्लअज़ीं कहा थाकि 10 अफ़राद ज़ख़मी हुए हैं और उन की जमात के हैडक्वार्टरज़ को असल निशाना बनाया गया था ।

तालिबान के तर्जुमान ज़बीह-उलल्लाह मुजाहिद ने ए एफ़ पी को रवाना करदा पयाम में बताया कि ये ख़ुदकुश कार बम हमला काबुल के दार अलामन इलाक़ा में नाटो अफ़्वाज को ले जाने वाली बस पर किया गया, उसी वक़्त अफ़्ग़ानिस्तान के सूबा कंवर में मशरिक़ी शहर असद आबाद में भी एक ख़ातून ख़ुदकुश बम बर्दार ने अफ़्ग़ानिस्तान की खु़फ़ीया एजैंसी के मुक़ामी ब्रांच के बाहर ख़ुद को धमाका से उड़ा लिया।

सूबा के गवर्नर के तर्जुमान ने ये बात बताई। धमाके की वजह से दो गार्ड ज़ख़मी होगई। नैशनल डावर कट्टू रेट आफ़ सैक्रेटरी के तर्जुमान वासिफुल्लाह वासफ़ी ने बताया कि ये हमला अमरीका के सिविलियन और फ़ौजी ठिकानों पर चार घंटों तवील किए गए तालिबान हमलों के एक दिन बाद किया गया। क़ंधार को तालिबान का मज़बूत गढ़ समझा जाता है।