तूफ़ान थाने, तामिलनाडू-पांडेचेरी में 18 हलाक

चेन्नई,३१ दिसम्बर: ( पी टी आई ) तमिलनाडू के साहिल से टकराने वाले शदीद समुंद्री तूफ़ान थाने ने जिस के साथ 140 किलो मीटर फ़ी घंटा की रफ़्तार से हवा चल रही थी तमिलनाडू के ज़िला कडलूर और मतसला मर्कज़ी ज़ेर-ए-इंतज़ाम इलाक़ा पांडेचेरी में मूसलाधार बारिश और तेज़ रफ़्तार आंधी ने तबाही मचा दी ।

18 अफ़राद तूफ़ान और आंधी से मुताल्लिक़ा हादिसात में हलाक और मामूलात-ए-ज़िंदगी मफ़लूज हो कर रह गए । ताहम समुंद्री तूफ़ान से आंधरा प्रदेश को कोई नुक़्सान नहीं पहुंचा जहां सरकारी इंतिज़ामीया गुज़श्ता दो दिन से सख़्त चौकसी की हालत में था ।

चेन्नई का ज़िला कडलूर तूफ़ान थाने के क़हर का बदतरीन निशाना बना जहां 9 हलाकतें वाक़्य हुईं ।

पांडेचेरी में सात और चेन्नई में दो अफ़राद बारिश से मुताल्लिक़ा हादिसों में हलाक हुए जिन में दीवार के इन्हिदाम और बर्क़ी रो की ज़द में आ जाने के वाक़ियात शामिल हैं ।

समुंद्री तूफ़ान थाने ने कडलूर और पडोचीरी के दरमयान साहिल को उबूर क्या । तूफ़ान के साथ साथ ये इलाक़े ज़बरदस्त बारिश और तेज़ रफ़्तार हवाओं का निशाना बने जिन की वजह से सैंकड़ों दरख़्त और बर्क़ी सतून जड़ों से उखड़ गए जिस की वजह से कई इलाक़ों में बर्क़ी सरबराही मुनक़ते हो गई ।

छोटा सा इलाक़ा पांडेचेरी तमिलनाडू के मतसला अज़ला से कट कर अलहदा हो गया । जड़ों से उखड़ जाने वाले पेड़ों से शाहराहों पर नक़ल-ओ-हरकत मुअत्तल हो गई । तूफ़ान से ट्रेनों और परवाज़ों की आमद-ओ-रफ़त भी मुतास्सिर हुई जिस में नासाज़गार मौसम की वजह से मंसूख़ होने वाली परवाज़ें बिशमोल मशरिक़ वुसता और मलाएशया शामिल थें ।

चेन्नाई और जुनूबी अज़ला की कई ट्रेनें या तो मंसूख़ कर दी गयी या उन का रास्ता तबदील कर दिया गया ।

चेन्नई के मैरिना बीच पर एक मालबरदार जहाज़ तेज़ रफ़्तार आंधी की वजह से साहिल पर पहूंच गया । शहर के बलदी ओहदेदारों ने 2000 से ज़्यादा अफ़राद को जो साहिली इलाक़ों में मुक़ीम है महफ़ूज़ इलाक़ों को मुंतक़िल कर दिया । 11 माही ग़ैरों के मवाज़आत समुंद्री पानी के देहातों में घुस जाने की वजह से मुतास्सिर हुए और 70 माही गीर की कश्तियां तबाह हो गयी ।

समुंद्र का पानी कई साहिली इलाक़ों में दाख़िल होगया । हुकूमत ने 11 अज़ला के तालीमी इदारों को तातील ऐलान कर दिया । मर्कज़ी ज़ेर-ए-इंतज़ाम इलाक़ा पांडेचेरी के चीफ़ मिनिस्टर एन रंगा स्वामी ने सूरत-ए-हाल का जायज़ा लेने के बाद हलाक होने वालों के विरसा को दो लाख रुपय बतौर राहत रसानी देने का ऐलान किया । आंधरा प्रदेश में साहिली इलाक़ा नेल्लोर के सिर्फ दो देहात मुतास्सिर हुए ।