तूफ़ान मुतास्सिरीन के लिए हुकूमत तेलंगाना की फ़राख़दिलाना इमदाद

रियासत आंध्र प्रदेश में तूफ़ान हुदहुद से पेश आए नुक़्सानात और तबाहकारीयों पर हुकूमत तेलंगाना ने हुकूमत आंध्र प्रदेश के लिए 18 करोड़ रुपये मालियती बर्क़ी अशीया फ़राहम करते हुए फ़राख़दिलाना मदद की है।

चीफ़ मिनिस्टर रियासत तेलंगाना के चंद्रशेखर राव‌ ने आंध्र प्रदेश के बाज़ मुक़ामात पर पेश आए जानी-ओ-माली नुक़्सानात पर अपने गहरे दुख और अफ़सोस का इज़हार किया और चीफ़ सेक्रेटरी तलंगाना राजीव शर्मा को साहिली आंध्र अज़ला में बर्क़ी सरबराही को बहाल करने के लिए फ़िलफ़ौर दरकार बर्क़ी अशीया हुकूमत आंध्र प्रदेश को फ़राहम करने की हिदायत दी।

इन हिदायात की रोशनी में हुकूमत तेलंगाना के मुताल्लिक़ा आला ओहदेदारों ने हुकूमत आंध्र प्रदेश के लिए 18 करोड़ रुपये मालियती बर्क़ी अशीया की फ़राहमी का फ़ैसला किया और ज़ायदाज़ 500 बर्क़ी ट्रांसफॉर्मर्स, 28,500 बर्क़ी खंबे और 900 मुरब्बा किलो मीटर तवील बर्क़ी तार रवाना करने के इक़दामात किए। बताया जाता हैके आंध्र प्रदेश के साहिली अज़ला में बर्क़ी सरबराही तक़रीबन मुनक़ते होचुकी है जिस के बाइस अवाम काफ़ी मसाइल-ओ-मुश्किलात से दो-चार हैं लिहाज़ा वहां पर फ़िलफ़ौर बर्क़ी सरबराही की बहाली के लिए इक़दामात करने के मक़सद से हुकूमत तेलंगाना के बर्क़ी शोबा के ओहदेदारों ने मज़कूरा बर्क़ी अशीया फ़राहम करने के लिए पहल की है। चीफ़ मिनिस्टर ने जो इतवार को विशाखापटनम में तूफ़ान के वक़्त नई दिल्ली में मौजूद थे , तेलंगाना के चीफ़ सेक्रेटरी और दुसरे ओहदेदारों को हिदायत की थी कि पड़ोसी रियासत के मुसीबतज़दा अवाम की मुम्किना मदद के इंतेज़ामात किए जाएं।