तेलंगाना अवाम के ख़ाबों की ताबीर , टी आर एस का अज़म

पार्लियामेंट में तेलंगाना बिल की मंज़ूरी के साथ ही तेलुगु देशम से तेलंगाना क़ाइदीन की टी आर इसमें शमूलीयत का आग़ाज़ होचुका है। ज़िला रंगारेड्डी से ताल्लुक़ रखने वाले तेलुगु देशम के दो अरकाने असेंबली और एक रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल ने आज अपने हामीयों के साथ टी आर एस में शमूलीयत इख़तियार करली। आदिलाबाद से ताल्लुक़ रखने वाले तेलुगु देशम के रुकने असेंबली जी नगेश टी आर एस से रब्त में हैं और तवक़्क़ो है कि बहुत जल्द शमूलीयत इख़तियार करेंगे।

रंगारेड्डी में चीवड़ला के रुकने असेंबली के एस रत्नम, रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल नरेंद्र रेड्डी और रंगारेड्डी ज़िला तेलुगु देशम के सदर और तांडोर के रुकने असेंबली महेंद्र रेड्डी ने आज तेलंगाना भवन पहूंच कर टी आर एस में शमूलीयत इख़तियार करली। सदर टी आर एस के चन्द्र शेखर राव‌ ने इन क़ाइदीन का पार्टी में इस्तिक़बाल किया और तेलंगाना अवाम के साथ किए गए वादों की तकमील का अह्द किया।

उन्होंने कहा कि रंगारेड्डी की तरक़्क़ी के साथ साथ कमज़ोर तबक़ात और ग़रीबों की फ़लाह-ओ-बहबूद पर ख़ुसूसी तवज्जा मर्कूज़ की जाएगी। उन्होंने तेलुगु देशम क़ाइदीन को पार्टी का खंडवा पहना कर इस्तिक़बाल किया। इस मौके पर ख़िताब करते हुए चन्द्र शेखर राव‌ ने कांग्रेस में इंज़िमाम का हवाला दिए बगै़र इंज़िमाम से मुताल्लिक़ इत्तेलाआत की ये कहते हुए नफ़ी की नई रियासत की तामीरे नौ में टी आर एस अहम रोल अदा करेगी।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना रियासत की तशकील के बाद अवाम की तवक़्क़ुआत में इज़ाफ़ा होचुका है। साथ ही साथ टी आर एस और इस के क़ाइदीन की ज़िम्मेदारीयां बढ़ चुकी हैं। उन्होंने कहा कि अलाहिदा रियासत के हुसूल के बाद टी आर एस की ज़िम्मेदारी ख़त्म नहीं होजाती।

जिस तरह जद्द-ओ-जहद के ज़रीये तेलंगाना हासिल किया गया इसी जज़बा के साथ हमें तेलंगाना की तरक़्क़ी और तामीरे नौ की मसाई करनी चाहीए। उन्होंने पार्टी क़ाइदीन और कारकुनों पर ज़ोर दिया कि वो अपनी ज़िम्मेदारी निभाने के लिए तैयार होजाएं।

उन्होंने कहा कि नौजवान, तलबा और बेरोज़गार नौजवान नई रियासत के साथ कई उम्मीदें वाबस्ता किए हुए हैं। के सी आर ने वाज़िह किया कि नई तेलंगाना रियासत में बेरोज़गारी के लिए कोई जगह नहीं होगी और हुकूमत बेरोज़गारी के ख़ातमे के लिए ख़ुसूसी हिक्मते अमली तैयार करेगी।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना की हमा जहती तरक़्क़ी के लिए मज़बूत क़ियादत की ज़रूरत है और हम तमाम को मिल कर इस के लिए 24 घंटे काम करना होगा। पसमांदा तबक़ात की तरक़्क़ी से मुताल्लिक़ तर्जीहात का ज़िक्र करते हुए के सी आर ने कहा कि ग़रीब और कमज़ोर तबक़ात से ताल्लुक़ रखने वालों के लिए मकानात की स्कीम शुरू की जाएगी और उन्हें झोंपड़ियों से निकाल कर मकानात मुंतक़िल किया जाएगा। उन्होंने वादा किया कि तेलंगाना रियासत में 125 गज़ अराज़ी पर तमाम सहूलयात से आरास्ता मकान मुख़तस किए जाऐंगे।

तमाम इलाक़ों में यकसाँ तरक़्क़ी की मसाई की जाएगी। उन्होंने कहा कि हर ग्रेजन इलाके को ग्राम पंचायत का दर्जा दिया जाएगा और दर्ज फ़हरिस्त क़बाइल को वादा के मुताबिक़ 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम किए जाऐंगे।

तेलंगाना रियासत में ग़रीबों के लिए मुफ़्त तालीम से मुताल्लिक़ अपने वादे का इआदा करते हुए चन्द्र शेखर राव‌ ने कहा कि सरकारी मदारिस क़ायम किए जाऐंगे और ख़वांदगी की शरह में इज़ाफ़ा के इक़दामात पर तवज्जा दी जाएगी। उन्होंने कहा कि मर्कज़ी निसाब की तालीम भी ग़रीबों को मुफ़्त फ़राहम की जाएगी।

के सी आर ने कहा कि मौजूदा हुकूमत ने ग़रीबों को मुफ़्त ईलाज की सहूलतें फ़राहम नहीं की हैं लिहाज़ा तेलंगाना हुकूमत में हर ज़िला में निम्स की तर्ज़ पर सुपर स्पेशालेटी हॉस्पिटल्स क़ायम किए जाऐंगे। किसी भी ग़रीब को ईलाज के लिए हैदराबाद आने की ज़रूरत नहीं, हर मंडल में प्राइमरी हेल्थ सेंटरस क़ायम किए जाऐंगे। के सी आर ने माज़ूरों के लिए माहाना 1500 रुपये और बेवाओं के लिए माहाना 1000 रुपये वज़ीफ़ा फ़राहम करने का तीक़न दिया। हर असेंबली हलके में ग़रीबों को मुफ़्त ज़मीं तक़सीम की जाएगी।