तेलंगाना आर टी सी मुलाज़मीन को हरासाँ करने पर आनधराई ऑफीसर्स को इंतिबाह

तेलंगाना के आर टी सी मुलाज़मीन के साथ हो रही नाइंसाफ़ीयों को बर्दाश्त नहीं किया जाएगा, वरंगल ज़िला हर तहरीक का क़िला है। आनधराई आर टी सी ऑफीसर्स तेलंगाना मुलाज़मीन को हरासाँ करना बंद कर दें वर्ना इसके संगीन नताइज बरामद होंगे। इन ख़्यालात का इज़हार टी हरीश राव टी आर एस एम एल ए ने हनमकोंडा में अशोका होटल के अशोका कान्फ्रेंस हाल में तेलंगाना मज़दूर यूनीयन के पहले इजलास में सदारती ख़िताब करते हुए किया। हरीश राव ने कहा कि एन एम यू क़ाइदीन मुसलसल तेलंगाना मुलाज़मीन के ख़िलाफ़ काम कर रहे हैं।

तेलंगाना के मुलाज़मीन के साथ हो रही नाइंसाफ़ीयों की वजह से ही तेलंगाना मज़दूर यूनीयन आर टी सी का क़ियाम अमल में लाया गया। उन्होंने कहा कि तेलंगाना यूनीयन के क़ियाम के 45 दिन के अंदर आर टी सी मज़दूर यूनीयन के इंतेख़ाबात मुनाक़िद हुए। इस क़लील अर्सा में तेलंगाना मज़दूर यूनीयन ने भारी अक्सरीयत से कामयाबी हासिल की। तेलंगाना यूनीयन की कामयाबी आनधराई क़ाइदीन को एक आँख नहीं भा रही है।

जिसकी वजह से आए दिन कोई ना कोई बहाना करते हुए एम डी, ई डी, आर एम तेलंगाना के मज़दूरों को हरासाँ कर रहे हैं। उन्होंने कहा कि बीबी डब्लू सेंटर जो महादेव पुर में है इसको आनधराई क़ाइदीन विजय नगरम मुंतक़िल करने की कोशिश में लगे हुए हैं, जिसमें सैंकड़ों तेलंगाना मुलाज़मीन काम कर रहे हैं।

हरीश राव ने कहा कि वरंगल से जो भी तहरीक शुरू की गई है वो ज़रूर कामयाब रही है। कई इंक़लाबी तहरीकों का वरंगल से ही आग़ाज़ हुआ है। आर टी सी मुलाज़मीन ने तेलंगाना तहरीक में अहम किरदार अदा किया है।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना इलाक़ा में आर टी सी महकमा में हज़ारों की तादाद में मज़दूर काम कर रहे हैं। इन के ख़िलाफ़ किसी भी किस्म की नाइंसाफ़ी को बर्दाश्त नहीं किया जाएगा। इस मौक़ा पर कन्वीनर टी आर एस पिद्दी सुदर्शन रेड्डी, नरेंद्र, इक़बाल, नईम, टी एन एम यू क़ाइदीन की कसीर तादाद मौजूद थी