तेलंगाना आर टी सी मुलाज़िमीन के लिए ख़ुसूसी इन्क्रीमेंट का एलान

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने तेलंगाना स्टेट रोड ट्रांसपोर्ट कारपोरेशन ( टी एस आर टी सी ) मुलाज़िमीन के लिए ख़ुसूसी तेलंगाना इन्क्रीमेंट का एलान क्या।

पीपल प्लस्ज़ा पर आर टी सी में 80 नई वॉल्वो बसों की शमूलीयत के बाद ख़िताब करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि आर टी सी मुलाज़िमीन को सरकारी मुलाज़िमीन की तर्ज़ पर ख़ुसूसी इन्क्रीमेंट दिया जाएगा। इस फ़ैसले से सरकारी ख़ज़ाने पर 18.20 करोड़ रुपये का इज़ाफ़ी बोझ आइद होगा।

उन्होंने कहा कि आर टी सी चूँकि ख़सारा में है इस लिए ये रक़म रियासती हुकूमत अदा करेगी। इस फ़ैसले से तमाम 57,200 आर टी सी मुलाज़िमीन को फ़ायदा होगा। चीफ़ मिनिस्टर ने आर टी सी ख़िदमात की सताइश की जो 10,300 बसों के ज़रीये रियासत भर में तक़रीबन 90 लाख अफ़राद को सफ़री सहूलयात फ़राहम कररही है।

उन्होंने कारपोरेशन को मुस्तहकम बनाने के लिए मुम्किना इक़दामात और उसे मुनाफ़ा बख़श इदारे में तबदील करने का यकीन दिया। उन्होंने कहा कि आर टी सी अनक़रीब अपनी ख़िदमात को वुसअत देगी और हुकूमत देही ज़राए हमल-ओ-नक़ल को बेहतर बनाने का मंसूबा रखती है।

उन्होंने शहरों में सड़कों पर ट्रैफ़िक को कम करने के लिए अवामी ट्रांसपोर्ट सिस्टम के इस्तिमाल में इज़ाफे पर ज़ोर दिया। चीफ़ मिनिस्टर ने ख़ातून मुलाज़िमीन को अलाहिदा लंच और रेस्ट रूम्स की फ़राहमी का भी एलान किया। मर्कज़ी वज़ीर लेबर बंडारू दत्तात्रेय ने 530 नई बसेस मुतआरिफ़ करने आर टी सी के मंसूबा की सताइश की। उन्होंने बताया कि हैदराबाद। करीमनगर राजीव राहदारी को फ़रोग़ देने के लिए इक़दामात किए जा रहे हैं।

उन्होंने कहा कि आर टी सी में शामिल की गई नई 80 वॉल्वो बसों का नाम मेट्रो लकसररी रहेगा। इन बसों में इंटेलिजेंस ट्रांसपोर्ट सिस्टम के ज़रीये आने वाली मंज़िल का नाम बताने , साउंड प्रफ़ू , जी पी एस ट्रेकिंग के ज़रीये मुसाफ़िरयन को इत्तेला बहम पहुंचाने , आतिशज़दगी का बरवक़्त पता चलाते हुए इस पर क़ाबू पाने और आग से बचाव‌ करनेवाली बॉडी , इलेक्ट्रॉनिक दरवाज़े , सी सी कैमरे और सेलफोन चार्जिंग प्वाईंटस की सहूलत मौजूद है।

जिस्मानी माज़ूर अफ़राद के लिए सीढ़ीयों को तबदील किया जा सकता है ताकि बह आसानी सवार और उतर सकीं। ये बसें दिलसुखनगर ता लिंगमपली ( रूट नंबर 218 ) उप्पल ता वीवराक ( रूट नंबर 113M/W ) , कोठीता पट्टनचेरु ( रूट नंबर 222 ) और ई सी आई एल ता वीवराक ( रूट नंबर 174/10W) पर चलाई जाएंगी। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर महमूद अली , वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी और दुसरे भी इस मौके पर मौजूद थे।