तेलंगाना का क़ियाम मुसलमानों के हक़ में : ज़ाहिद अली ख़ां

मर्कज़ी मुमलिकती वज़ीर उमूर ख़ारिजा-ओ-सरबराह इंडियन यूनीयन मुस्लिम लीग ई अहमद जिन्हों ने आंध्र प्रदेश की तक़सीम से मुताल्लिक़ यू पी ए हुकूमत के इक़दाम की ताईद की, उर्दू रोज़नामा सियासत के मुदीर जनाब ज़ाहिद अली ख़ान से आज मुशावरत की और मुस्लिम बिरादरी के मौक़िफ़ पर तबादला ख़्याल किया।

यू पी ए की कोआर्डिनेशन कमेटी के मीटिंग में शिरकत से पहले बुज़ुर्ग सियासतदान ने एडीटर सियासत को टेलीफोन किया और उनसे रियासत की तक़सीम के हुस्न-ओ-क़बीह और मुस्लिम बिरादरी पर पड़ने वाले असरात के बारे में तबादला ख़्याल किया चूँके चंद मुस्लिम क़ाइदीन इस इक़दाम की मुख़ालिफ़त करने की कोशिश किए थे।

ई अहमद खत में हक़ीक़ी सूरत-ए-हाल और खत के अवाम पर उमूमन और मुसलमानों पर ख़ुसूसन पड़ने वाले असरात के बारे में जानना चाहा।

जनाब ज़ाहिद अली ख़ान ने उन्हें मतला किया कि तेलंगाना ख़त्ता के अवाम दहों से तक़सीम रियासत का मुतालिबा करते आरहे हैं चूँके उनके हुक़ूक़ और एहसासात को इन दिनों में दबाया और कुचला गया।

जनाब ज़ाहिद अली ख़ान ने उन्हें बताया कि तेलंगाना के मुस्लिम, अलहदा रियासत की तहरीक की दिल-ओ-जान से ताईद की और ख़्याल ज़ाहिर किया कि रियासत की तक़सीम मुसलमानों के भी हक़ में है चूँके ख़त्ता की सब से ज़्यादा महरूम बिरादरी मुसलमानों के सिवा-ए-कोई नहीं है।

ई अहमद ने उन्हें याकिन दिया था कि वो मीटिंग में तक़सीम रियासत के इक़दाम की ताईद करेंगे। जनाब ज़ाहिद अली ख़ान ने जो ख़ुद भी अलहदा तेलंगाना रियासत के चैंपियन हैं, इक़दाम की ताईद करने पर इन का शुक्रिया अदा किया।