तेलंगाना के पहले बजट में अक़लियतों के लिए1030 करोड़ रुपये मुख़तस

हुकूमत तेलंगाना ने तशकील तेलंगाना के बाद आज पहला बजट पेश करते हुए अक़लियतों के लिए जुमला 1030 करोड़ मंसूबा बंद बजट की तख़सीस की है।

हुकूमत की तरफ से महिकमा अक़लियती बहबूद के लिए मुख़तस करदा बजट में शादी मुबारक इस्कीम के अलावा तेलंगाना स्टडी सर्कल्स के लिए अलाहिदा बजट मुख़तस किया गया है।

ईसी तरह दाइरतुलमारफ़, उर्दू एकेडेमी-ओ-दुसरे इदारेजात की कारकर्दगी को बेहतर बनाने के लिए अलिहिदा बजट की तख़सीस अमल में लाई गई है।

बेहतरीन स्कूलों में अक़लियती तलबा के दाख़िलों के लिए भी नए मंसूबा के तहत हुकूमत ने बजट मुख़तस किया है। हुकूमत तेलंगाना ने आज पेश करदा रियासत के पहले बजट में अक़ल्लीयतों को 1030 करोड़ के बजट की तख़सीस के ज़रीये सुनहरे तेलंगाना के ख़ाब की ताबीर की सिम्त पेशक़दमी का आग़ाज़ कर दिया है।

मुतालबात ज़र के मुताबिक़ हुकूमत ने तेलंगाना रियासती वक़्फ़ बोर्ड की कारकर्दगी को बेहतर बनाने के लिए 53 करोड़ रुपये बतौर ग्रांट उन एड फ़राहम करने का फ़ैसला किया है।

ईसी तरह सर्वे कमिशनर वक़्फ़ को 11 करोड़ रुपये फ़राहम करने का मंसूबा है। मंसूबा बंद बजट में की गई इदारा जाती तख़सीस में दाइरतुलमारफ़ को 2 करोड़ रुपये हासिल हुए हैं जबकि तेलंगाना उर्दू एकेडेमी को 12 करोड़ रुपये बतौर ग्रांट उन एड फ़राहम करने का मंसूबा है।

मर्कज़ तालीमी तरक़्क़ी बराए अक़लियती तलबा (सी ई डी एम) को 3 करोड़ रुपये बतौर ग्रांट उन एड फ़राहम किए जाऐंगे। तेलंगाना हज कमेटी के लिए हुकूमत तेलंगाना की तरफ से 2 करोड़ रुपये ग्रांट इन एड की तख़सीस अमल में लाई गई है।

क़दीम इस्कीम शादी ख़ाना-ओ-उर्दू घर के तामीरी कामों की तकमील के लिए हुकूमत की तरफ से 10 करोड़ रुपये मुख़तस किए गए हैं। बजट की तफ़सीलात में पेश करदा मुतालिबात रकमि के मुताबिक़ मजबूर मुस्लिम कोआपरेटिव सोसाइटी फेडरेशन लिमिटेड के लिए 50 लाख रुपये मुख़तस किए गए हैं जबकि नई इस्कीम के तौर पर तेलंगाना स्टडी सर्कल्स में तलबा को तर्बीयत की फ़राहमी के लिए 6 करोड़ रुपये की तख़सीस अमल में लाई गई है।

बेहतर स्कूलों में दाख़िले की इस्कीम जिस के तहत आला पैमाने के स्कूलों में पहली ता बारहवीं जमात मुफ़्त तालीम का मंसूबा है, इस मंसूबा को अमली जामा पहनाने के लिए 2 करोड़ 80 लाख रुपये की तख़सीस अमल में लाई गई है।

महिकमा अक़लियती बहबूद के मुतालबात रकमि के मुताबिक़ गिरजाघर और ईसाई क़ब्रिस्तानों के तामीरी-ओ-मरम्मति कामों की अंजाम दही के लिए एक करोड़ रुपये मुख़तस किए गए हैं और ईसाईयों के मुक़द्दस सफ़र बराए यरूशलम के लिए दो करोड़ रुपये बतौर ग्रांट इन एड मुख़तस किए गए हैं।

हुकूमत की तरफ से गरीब लड़कीयों की शादी के मौके पर 51 हज़ार रुपये की अदायगी की स्कीम को रूबा अमल लाने के लिए हुकूमत ने 100 करोड़ रुपये मुख़तस किए हैं। मर्कज़ की मुआवनत से चलाए जाने वाले स्कालरशिपस-ओ-दुसरे मंसूबा जात को काबिले अमल बनाने के लिए हुकूमत ने बतौर ग्रांट इन एड अली उल-तरतीब 15 करोड़ रुपये और 90 करोड़ रुपये जुमला 105 करोड़ रुपये मुख़तस करने का एलान किया है।

ईसी तरह हुकूमत तेलंगाना की तरफ से शुरू करदा फ़ीस की बाज़ अदायगी स्कीम फ़ासट फाइनेंशीयल अस्सिटेंटस टू स्टूडेंटस आफ़ तेलंगाना के लिए 400 करोड़ रुपये मुख़तस करने का फ़ैसला किया है जबकि रियासती हुकूमत की तरफ से फ़राहम की जाने वाली स्कालरशिपस की अदायगी के लिए 100 करोड़ रुपये की तख़सीस मुतालिबात ज़र में पेश की गई है।

हुकूमत तेलंगाना के मंसूबा बंद बजट में महिकमा अक़लियती बहबूद को फ़राहम करदा 1030 करोड़ में अक़लियतों की समाजी-ओ-मआशी हेल्थ का मुताला करने का मंसूबा भी शामिल है और इस मंसूबे के तहत एक करोड़ 89 लाख 22 हज़ार रुपये की तख़सीस मुतालिबात ज़र में पेश की गई है।

तेलंगाना रियासती अक़लियती मालीयाती कारपोरेशन को हुकूमत ने 9 करोड़ 20 लाख रुपये बतौर ग्रांट इन एड बराए तनख़्वाह मुख़तस किए हैं जबकि तेलंगाना रियासती क्रिस्चन फाइनैंस कारपोरेशन के लिए 80 लाख रुपये की तख़सीस अमल में लाई गई है।

रियासत तेलंगाना में रिहायशी स्कूलस बराए अक़लियती तालिबात को जुमला 20 करोड़ रुपये मुख़तस किए गए जिन में इमारतों के किराये के अलावा दुसरे तमाम ज़रूरीयात के लिए अलाहिदा मदात की वज़ाहत करदी गई है। इजतिमाई शादीयों की स्कीम जो पिछ्लि हुकूमत में भी जारी थी, उसे हुकूमत तेलंगाना ने दुसरे अक़लियती तबक़ात के लिए जारी रखते हुए 5 करोड़ रुपये मुख़तस किए हैं।

बैंक के तवस्सुत से अक़लियती नौजवानों को क़र्ज़ाजात की इजराई में हुकूमत की सब्सीडी की अदायगी के लिए हुकूमत ने 95 करोड़ रुपये मुख़तस किए हैं जिन के ज़रीये अक़लियती बेरोज़गार नौजवानों को फाइनैंस कारपोरेशन की सब्सीडी जारी की जाएगी। हुकूमत तेलंगाना ने ग़ैर मंसूबा बंद बजट के तहत महिकमा अक़लियती बहबूद को 2 करोड़ 13 लाख 81 हज़ार रुपये मुख़तस करने का फ़ैसला किया है जोकि मंसूबा बंद बजट में मुख़तस करदा 1030 करोड़ के बजट के अलावा होगा।