तेलंगाना के लिए वरंगल में एक और तालिब-ए-इल्म की ख़ुद सोज़ी

अलैहदा तेलंगाना रियासत के क़ियाम का मुतालिबा करते हुए आज शाम हनमकुनडा में एक और तालिब-ए-इल्म ने ख़ुद सोज़ी करली । काकात्तिया जे ए सी ने इस तालिब-ए-इल्म की ख़ुद सोज़ी के ख़िलाफ़ बतौर-ए-एहतेजाज कल वरंगल बंद का ऐलान किया है । तफ़सीलात के बमूजब न्यू साईंस कॉलिज के एम बी ए के तालिब-ए-इल्म भूजिया नायक ने आज शाम हनकुनडा आर्टस कॉलिज के अहाता मैं ख़ुद पर पैट्रोल छिड़क कर ख़ुद सोज़ी करली ।

वो तीन घंटों तक मौत-ओ-ज़ीस्त की कश्मकश में मुबतला रहने के बाद फ़ौत होगया । आज शाम ये तालिब-ए-इल्म न्यू साईंस कॉलिज के ऑडीटोरियम से बाहर निकला और जए तेलंगाना नारा लगाते हुए ख़ुद सोज़ी करली । उस वक़्त आस पास कोई नहीं था । राहगीरों ने कुछ देर बाद उसे देख कर दवाख़ाना मुंतक़िल किया जहां वो दौरान-ए-इलाज जांबर ना होसका ।

वो 90 फीसद झुलस गया था । भूजिया नायक इस बात पर अफ़्सुर्दा था कि ज़िमनी इंतिख़ाब के नताइज भी वाज़िह तौर पर तेलंगाना के हक़ में आने के बाद मर्कज़ी हुकूमत अलैहदा रियासत के क़ियाम के लिए तय्यार नहीं है । काकात्तिया जवाइंट एक्शन कमेटी के क़ाइदीन ने फ़ौरीदवा ख़ाना पहूंच कर नाश का दीदार किया और उन्हों ने कल वरंगल बंद का ऐलान किया ।

जे ए सी क़ाइदीन ने इल्ज़ाम आइद किया कि मर्कज़ी हुकूमत तेलंगाना नौजवानों की ख़ुदकुशी के बावजूद अलैहदा रियासत के मुतालिबा पर टस से मस होने को तय्यार नहीं है और एसा तास्सुर दे रही है कि एसे नौजवानों की ख़ुदकुशी की भी कोई परवाह नहीं है । मर्कज़ का ये रवैय्या इंतिहाई अफ़सोसनाक है और उसे फ़ौरी अपने रवैय्या में तबदीली लानी चाहीए ।

दवाख़ाना के सामने तेलंगाना हामियों की कसीर तादाद जमा होगई थी और वो कांग्रेस पार्टी-ओ-तेलगू देशम के ख़िलाफ़ ज़बरदस्त नारे लगा रहे थे । इस मौक़ा पर यहां सूरत-ए-हाल काफ़ी कशीद हा होगई थी और नौजवानों काफ़ी ब्रहम होकर नारा बाज़ी कर रहे थे ।

उन का कहना था कि मर्कज़ी हुकूमत की तेलंगाना मसला पर टाल मटोल की पॉलीसी की वजह से ही तलबा ख़ुदकुशी करने पर मजबूर हो रहे हैं। पुलिस की जानिब से यहां भारी बंद-ओ-बस्त किया गया है ।