तेलंगाना के ग़द्दारों का इबरतनाक अंजाम

करनूल १३ दिसम्बर:( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) तेलंगाना नग़र समीती के क़ाइदीन अरथम रवी , काशना , नारायण गौड़ ने कहा कि तेलंगाना मुआमले में कांग्रेस के दोग़ले पन के सबब कांग्रेस पार्टी को तेलंगाना के अवाम दफ़न कर देंगे । उन्हों ने तहरीक तेलंगाना सिर्फ़ शुमाली तेलंगाना में शिद्दत से रहने के चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी के ब्यान को मज़हकाख़ेज़ क़रार देते हुए कहा कि रचा बंडा प्रोग्रामों में देही इलाक़ों के अवाम की जानिब से जिस शदीद रद्द-ए-अमल को ज़ाहिर किया गया था वो तहरीक में शिद्दत होने के सबूत के लिए काफ़ी है ।

उन्हों ने जुनूबी इलाक़े में तहरीक तेलंगाना में शिद्दत ना होने के चीफ़ मिनिस्टर के ब्यान को मुस्तर्द करते हुए कहा कि आज कांग्रेस पार्टी के वुज़रा , अरकान-ए-पार्लीमैंट और अरकान असैंबली को सैंकड़ों की तादाद में पुलिस की हिफ़ाज़त के बगै़र जुनूबी तेलंगाना में क़दम रखने की हिम्मत नहीं । उन्हों ने मर्कज़ी हुकूमत को ग़लत रिपोर्ट रवाना करने वाले चीफ़ मिनिस्टर को इंतिबाह दिया कि आने वाले दिनों में अवाम ज़रूर सबक़ सिखाएं गे । उन्हों ने कहा कि इलाक़े भर के हर मौज़ा , हर शहर के अवाम की दिल की धड़कनों से सिर्फ तेलंगाना की आवाज़ आ रही है ।

लेकिन इलाक़े के वुज़रा , अरकान असैंबली , अरकान-ए-पार्लीमैंट ख़ुशफ़हमी में मुबतला हैं कि अवाम इंतिख़ाबात में तमाम बातों को फ़रामोश करते हुए फिर से उन्हें ही जताएं गे । उन्हों ने कहाकि आज इलाक़े का हर फ़र्द बाशऊर होगया है। ऐसे तेलंगाना के ग़द्दारों को दुबारा असैंबली और पार्लीमैंट में क़दम रखने नहीं देगा