तेलंगाना के 5 कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट मसताफ़ी

नई दिल्ली 31जनवरी: तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले कांग्रेस के 6 अरकान-ए-पार्लीमैंट के मिनजुमला 5 ने आज अलहदा रियासत के लिए पार्टी पर दबाव‌ डालने के मक़सद से स्तीफ़ा दे दिया। इन पाँच अरकान-ए-पार्लीमैंट ने इजतिमाई मकतूब स्तीफ़ा कोरीयर के ज़रीये सदर कांग्रेस सोनीया गांधी को रवाना कर दिया है।

एस राजिया और पूनम प्रभाकर ने रात देर गए पी टी आई को ये बात बताई। जिन पाँच अरकान-ए-पार्लीमैंट ने स्तीफ़ा दिया इन में
एम जगना धम, पूनम प्रभाकर, एस राजिया, वीवीक रेड्डी और सुरेंद्र रेड्डी शामिल हैं। राजिया ने कहा कि अलहदा रियासत तेलंगाना के मसले पर समझौता का सवाल ही पैदा नहीं होता।

उन्हों ने कहा कि समझौता उसी सूरत में मुम्किन है जब अलहदा रियासत के क़ियाम के लिए मुसबित रोड मयाप दिया जाये। उन्हों ने बताया कि वरनगल में अरकान-ए-पार्लीमैंट ने दो दिन तवील मुज़ाकरात के बाद मुस्ताफ़ी होने का फ़ैसला किया है। इन पाँच अरकान-ए-पार्लीमैंट ने ये स्तीफ़ा एसे वक़्त दिया जबके पार्टी ने आज इशारा दिया है कि वो तेलंगाना के क़ियाम के ख़िलाफ़ नहीं है। निज़ामबाद के कांग्रेस रुकन पार्लीमैंट मधु गौड़ यशकी जो अलहदा रियासत के लिए जारी एहतिजाज में पेश पेश हैं, ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों को बताया कि ए आई सी सी तर्जुमान चाकू के बयान के बाद स्तीफ़ा की ज़रूरत नहीं है। वो नहीं समझते कि कांग्रेस पार्टी की तरफ से अपना मौक़िफ़ वाज़िह करने के बाद स्तीफ़ा दिया जाना चाहीए ताहम राजिया और पूनम प्रभाकर ने कहा कि वो अपना मकतूब स्तीफ़ा सोनीया गांधी को पेश करचुके हैं। क़ब्लअज़ीं स्तीफ़ा के मसले पर कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट की राय मुनक़सिम होगई और इन में शदीद इख़तिलाफ़ पैदा होगया।

तेलंगाना के कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट को स्तीफ़ा की धमकी के बाद पार्टी हाईकमान ने मुशावरत के लिए तलब किया था। बावसूक़ ज़राए के बमूजब मुबस्सिर ए आई सी सी वायलार रवी नासाज़ी सेहत की वजह से दिल्ली नहीं पहुंच सके जबके आंध्र प्रदेश उमोर के इंचार्ज ग़ुलाम नबी आज़ाद उड़ीसा के दौरा पर हैं।सोनीया गांधी के सयासी मुशीर अहमद पटेल ने तेलंगाना के कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट से रब्त क़ायम करते हुए बार बार स्तीफ़ा की धमकी पर एतराज़ किया। जवाब में कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट ने कहा कि उन पर तेलंगाना अवाम का शदीद दबाव है।

अहमद पटेल ने उन से पूछा कि क्या ये दबाव तेलंगाना के वुज़रा और कांग्रेस के अरकान एसम्बली पर नहीं है, वो भी अवाम का सामना कररहे हैं लेकिन सिर्फ़ आप उजलत पसंदी से क्यों काम ले रहे हैं। उन्हों ने तेलंगाना मसले की यकसूई के लिए हाईकमान से तआवुन की ख़ाहिश की और कहा कि बार बार स्तीफ़ा की धमकीयां ना दें।

इन अरकान-ए-पार्लीमैंट ने बादअज़ां मीडीया से बातचीत करते हुए कहा था कि स्तीफ़ा के फ़ैसले से दसतबरदारी इख़तियार की जा रही है लेकिन इस मसले पर उन की राए मुनक़सिम होगई और एक मरहला पर पूनम प्रभाकर और वीवीक के माबैन टेलीफ़ोन पर बेहस-ओ-तकरार भी होगई। पूनम प्रभाकर ने दावा किया कि स्तीफ़ा के फ़ैसले पर हम क़ायम हैं लेकिन मधु गौड़ यशकी ने कहा कि इस फ़ैसले से दसतबरदारी इख़तियार की जा रही है ताहम रात देर गए पाँच अरकान-ए-पार्लीमैंट ने अपना अस्तीफ़ा सदर कांग्रेस को पेश कर दिया।