तेलंगाना को मिसाली रियासत बनाने हुकूमत का अज़म

सदर नशीन बलदिया बोधन ईलिया ने दफ़्तर बलदिया में मुनाक़िदा प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि रियासती हुकूमत सुनहरा तेलंगाना की तामीर के लिए निचली सतह से अवामी तजावीज़ हासिल करके सारे देश में अपनी रियासत को एक लाजवाब मॉडल रियासत बनाने के अज़ाइम रखती है।

उन्होंने कहा कि हमारा गांव हमारा शहर उनवान के तहत 14 जुलाई से बोधन के तमाम 35 बलदी हलक़ों में अरकाने बलदिया और मुअज़्ज़िज़ शहरीयों से उनके इलाके के बुनियादी मसाइल दरयाफ़त करने ओहदेदारों की 16 रुकनी टीम दौरा करेगी।

ये काम 21 जुलाई तक जारी रहेगा। रोज़ाना पाँच बलदी हलक़ों के अवामी मसाइल हासिल किए जाऐंगे और आख़िरी रोज़ मुअज़्ज़िज़ रुकने असेंबली बोधन मुहम्मद शकील आमिर की ज़ेरे निगरानी एक मीटिंग का इनइक़ाद अमल में आएगा, जिस में शहरी मसाइल के अलावा इन्फ़िरादी अवामी दरख़ास्तों की तन्क़ीह की जाएगी।

अगर किसी वजह से तहरीरी तौर पर नुमाइंदगी ना करसकें तो मुअज़्ज़िज़ शहरी सेल नंबर 9849902813 पर एस एम एस के ज़रीये अपनी तजावीज़ या मसाइल भेज सकते हैं। सदर नशीन बलदिया ने पीर से शुरू होने वाले ख़ुसूसी प्रोग्राम हमारा गांव हमारा शहर को कामयाब बनाने शहरयान बोधन से ख़ाहिश की।