तेलंगाना तहरीक के ख़िलाफ़ चीफ़ मिनिस्टर के जारिहाना तीव्र: तेलुगुदेशम

हैदराबाद 13 अक्टूबर, ( सियासत न्यूज़ ) चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने दौरा दिल्ली के बाद तेलंगाना तहरीक के मुताल्लिक़ अपने तीव्र तबदील कर दिए हैं।

मिस्टर ऐम नरसमहलो रुकन असैंबली तलगोदीशम पार्टी ने आज जारी करदा एक सहाफ़ती ब्यान में इल्ज़ाम आइद किया कि मर्कज़ी हुकूमत ने चीफ़ मिनिस्टर को ताक़त के ज़ोर पर तहरीक को ख़तन करने की हिदायत दी हैं।

उन्हों ने बताया कि रियास्ती हुकूमत की जानिब से मुलाज़मीन की हड़ताल से निमटने का तरीका-ए-कार जारिहाना है जिसे कोई भी क़बूल नहीं कर सकता। मिस्टर ऐम नरसमहलो ने बताया कि हड़ताली मुलाज़मीन, असातिज़ा, तलबा को तलंगाना तेलुगुदेशम फ़ोर्म की मुकम्मल हिमायत हासिल हैं।

उन्हों ने बताया कि रियास्ती हुकूमत मुलाज़मीन पर मुक़द्दमात दर्ज करते हुए उन्हें मुश्तइल करने की कोशिश कर रही हैं। उन्हों ने बताया कि तेलंगाना तेलुगुदेशम फ़ोर्म अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील के लिए हर मुम्किना जद्द-ओ-जहद करने तैय्यार हैं।

मिस्टर ऐम नरसमहलो ने कांग्रेस हाईकमान कोर कमेटी को बोर कमेटी से ताबीर करते हुए कहा कि कांग्रेस आला क़ियादत तलंगाना अवाम को उन की ख़ाहिशात के मुताबिक़ फ़ैसला सुनाने के बजाय बोर करते हुए तहरीक से बदज़न करने की साज़िश कर रही हैं।

मिस्टर ऐम नरसमहलो ने वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह और सदर नशीन यू पी ए मिसिज़ सोनीया गांधी से मुतालिबा किया कि वो इस संगीन मसला पर अपनी राय ज़ाहिर करते हुए अवाम को जवाब दें कि आख़िर 30यौम की हड़ताल के बावजूद मर्कज़ी हुकूमत क्यों ख़ामोश हैं।

रुकन असैंबली तलगोदीशम पार्टी ने तलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले कांग्रेसी क़ाइदीन से मुतालिबा किया कि वो दौरा दिल्ली का सिलसिला बंद करें और दिल्ली को हैदराबाद आने के लिए मजबूर करने की पालिसी इख़तियार करें। उन्हों ने बताया कि रियासत में सयासी बोहरान की सूरत-ए-हाल पैदा होने तक मसला तेलंगाना का हल नामुमकिन हैं।

कांग्रेस के रुकन पार्लीमैंट मिस्टर के राजगोपाल रेड्डी ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के कांग्रेस क़ाइदीन में फूट डालते हुए तेलंगाना तहरीक को नुक़्सान पहुंचाने की कोशिश कररहे हैं, आम हड़ताल से दस्तबरदार होने का मुतालिबा करने वाले अरकान असैंबली चाहे वो किसी भी पार्टी से ताल्लुक़ रखते हूँ तेलंगाना अवाम की नज़र में ग़द्दार कहलाएगी।

उन्हों ने बताया कि तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट अपने अपने पारलीमानी हलक़ों के रेलवे स्टेशनों पर रेल रोको प्रोग्राम में एहतिजाज करेंगे और इस एहतिजाज में डाक्टर के केशव राव भी शिरकत करेंगे।

पार्टी के बावसूक़ ज़राए से पता चला है कि अरकान-ए-पार्लीमैंट ने स्पीकर से मुलाक़ात में उन्हें आंधरा प्रदेश की सयासी सूरत-ए-हाल बिलख़सूस इलाक़ा तेलंगाना में गुज़शता एक माह से जारी आम हड़ताल से वाक़िफ़ कराते हुए कहा कि तेलंगाना में तमाम सरगर्मीयां मफ़लूज हो गई हैं और अवाम का हम पर दबाव बढ़ रहा है लिहाज़ा हमारे अस्तीफ़े क़बूल किए जाएं। मिस्टर राजिया ने बताया कि पार्टी हाईकमान का एहतिराम करते हुए हम ने लंबे अर्सा तक सब्र-ओ-तहम्मुल का मुज़ाहरा किया हैं। दिसम्बर को तलंगाना रियासत तशकील देने के ऐलान के बाद लोक सभा और राज्य सभा में भी इस का ऐलान किया गया, श्री कृष्णा कमेटी तशकील दी गई और एक साल तक इंतिज़ार किया गया।

इस के बाद पाँच रियास्तों के इंतिख़ाबात का बहाना किया गया और आज़ाद की मुशावरत तक इंतिज़ार किया गया लेकिन फिर भी मज़ीद मुज़ाकरात दरकार होने का दावा किया जा रहा ही। तलंगाना अवाम की जानिब से हम पर दबाव बढ़ रहा है इस लिए हम ने आज स्पीकर लोक सभा से मुलाक़ात की हैं।