तेलंगाना पर काबीना बैठक 3 दिसम्बर को

तक़सीम आंध्र प्रदेश के अमल पर निगरानी के लिए क़ायम करदा मर्कज़ी विज़ारती ग्रुप के सरबराह और मर्कज़ी वज़ीर दाख़िला सुशील कुमार शिंदे की तरफ से तेलंगाना बिल को 4 दिसमबर तक क़तईयत दिए जाने के एलान के बाद रियास‌ती काबीना इस से एक दिन पहले मीटिंग मुनाक़िद करने पर ग़ौर कर रही है।

रियासती काबीना कि मीटिंग 3 दिसमबर को होसकती है जिस में रियासत की तक़सीम के अमल का जायज़ा लिया जाएगा। तक़सीम रियासत की चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी शिद्दत के साथ मुख़ालिफ़त कर रहे हैं।

मर्कज़ी वज़ारती ग्रुप की तरफ से 3 दिसमबर को अपनी रिपोर्ट को क़तईयत दे कर मर्कज़ी काबीना को पेश कर देगी और मर्कज़ी काबीना कि मीटिंग में इस रिपोर्ट को मंज़ूरी दी जाएगी।

दूसरी तरफ ये मुसव्वदा बिल रियासती असेंबली को 10 दिसमबर को रवाना किया जाएगा। इस पसे मंज़र में रियासती काबीना कि एक मीटिंग होगी जिस में तेलंगाना मसले का जायज़ा लिया जाएगा। समझा जा रहा है कि सीमांध्र के मर्कज़ी वुज़रा और कांग्रेस के रियासती क़ाइदीन ने तक़सीम रियासत के ख़िलाफ़ अपने मौक़िफ़ में नरमी पैदा करली है।

तेलंगाना के वुज़रा ताहम इमकान है कि चीफ मिनिस्टर को तरग़ीब देने की कोशिश करेंगे कि वो तेलंगाना की तशकील के सिलसिले में मर्कज़ के साथ तआवुन करें।

ताहम चीफ मिनिस्टर ने ये वाज़िह करदिया है कि नताइज चाहे कुछ भी हूँ वो तेलंगाना बिल की मुख़ालिफ़त करेंगे। चीफ मिनिस्टर रियासत की तक़सीम के ख़िलाफ़ हिक्मते अमली इख़तियार कर रहे हैं जबकि उन्हें इस मुख़ालिफ़त की पादाश में अपने ओहदे से महरूम होने का भी अंदेशा है।

इस दौरान डिप्टी चीफ मिनिस्टर दामोदर राज नरसिम्हा ने दिल्ली में मर्कज़ी वज़ारती ग्रुप और कांग्रेस क़ाइदीन से मुलाक़ातों में ये वाज़िह करदिया है कि तेलंगाना के क़ाइदीन हैदराबाद को मर्कज़ी ज़ेर इंतेज़ाम इलाके के तौर पर कुबूल नहीं करेंगे और ना रॉयल तेलंगाना की तजवीज़ उन्हें काबिले कुबूल है।

उन्होंने ये भी वाज़िह करदिया है कि भद्राचलम डवीज़न के मशरिक़ी गोदावरी ज़िला में इंज़िमाम को भी कुबूल नहीं किया जाएगा। मर्कज़ी वज़ीर जय राम रमेश के साथ अपनी मुलाक़ात में दामोदर राज नरसिम्हा ने रॉयल तेलंगाना की तजवीज़ की शिद्दत से मुख़ालिफ़त की और कहा कि अलाहिदा रियासत तेलंगाना को जल्द अज़ जल्द तशकील देदिया जाना चाहीए ताकि अवाम के ज़हनों में किसी तरह की उलझन ना रहे।

उन्होंने मुलाक़ात के बाद कहा कि दस अज़ला पर मुश्तमिल तेलंगाना और हैदराबाद दारुउल हुकूमत असल मुतालिबा है और ये पूरा होने वाला है।

इस दौरान कांग्रेस कोर कमेटी कि मीटिंग आज मुनाक़िद हुवी जिस में तेलंगाना का जायज़ा लिया गया। समझा जा रहा हैके यु पी ए की सदर नशीन सोनिया गांधी ने वज़ारती ग्रुप से कहा कि वो 4 दिसमबर तक अपनी रिपोर्ट को क़तईयत देदे।

समझा जाता हैके उन्हों ने चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी की तरफ से तक़सीम के फैसले की मुख़ालिफ़त पर नाराज़गी का इज़हार किया है।

मौजूदा हालात में सदर प्रदेश कांग्रेस बी सत्य नाराय‌ना का ये बयान अहमियत का हामिल है। उन्होंने कहा कि जो कोई मर्कज़ के फैसले की मुख़ालिफ़त करेगा इस के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जाएगी और रियासती वुज़रा हूँ यह चीफ मिनिस्टर हूँ उन्हें कोई एक‌तियार हासिल नहीं है।